شیخ قاووق: حزب‌الله سرفصل پیروزی‌های لبنان و شکست پروژه آمریکایی-صهیونیستی باقی خواهد ماند

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به فتنه‌افروزی سفارتخانه‌های غربی در آستانه انتخابات لبنان تاکید کرد که حزب‌الله همچنان سرفصل شکست پروژه‌های آمریکایی-صهیونیستی در منطقه باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد که مقاومت تنها به دلیل سلاح خود مورد هدف قرار گرفته نشده است؛ زیرا بسیاری از احزاب دیگر نیز وجود دارند که سلاح در اختیار آنهاست  و مخالفان مقاومت نیز سلاح  دارند. بلکه مقاومت به این دلیل مورد هدف قرار می‌گیرد که برخی طرف‌ها وجود دارند که اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانند و مقاومت را نمی‌خواهند.   این طرف‌ها نمی‌خواهند که با اسرائیل بجنگند و سرزمین خود را آزاد و از وطنشان حمایت کنند بلکه آنها به دنبال عادی سازی با دشمن صهیونیستی هستند.

به نوشته العهد، وی اظهار داشت، دشمنان مقاومت امروز همان شعارهای اسرائیلی را مطرح می‌کنند و به دنبال اجرای اهداف اسرائیل هستند؛ اهدافی که رژیم صهیونیستی از ۴۰ سال گذشته به دنبال تحقق آنها بوده اما شکست خورده است. دشمنان مقاومت امروز با کمک مالی و تشویق سفارتخانه‌ها به دنبال تحقق اهدافی هستند که  در واقع خواب‌های پریشان و آشفته است.

شیخ قاووق گفت، البته ما تعجب نمی‌کنیم که می‌بینیم کسانی که در سال ۲۰۰۶ روی دشمن صهیونیستی حساب باز کرده بودند امروز به دنبال هدف قرار دادن مقاومت باشند.   کسانی که امروز مقاومت را هدف قرار می‌دهند ابتدا لبنان و ثبات داخلی آن را نشانه گرفته‌اند؛ زیرا پروژه آنها پروژه فتنه داخلی بوده و دشمن صهیونیستی را شاد و موضع لبنان را در مقابله با طمع ورزی‌های اسرائیل ضعیف می‌کند. نقطه قوت لبنان برای رسیدن به حقوق اصلی خود در زمینه نفت و گاز مقاومت است.

این مسئول حزب الله ادامه داد، همچنین ستون محکم موضع لبنان در برابر جاه طلبی‌های رژیم صهیونیستی و ستون اصلی لبنان برای آزادسازی مزارع شبعا و تپه‌های کفر شوبا، مقاومت است و کسانی که  سلاح مقاومت را هدف قرار می‌دهند موضع قدرت لبنان را مورد هدف قرار داده  و به دشمن صهیونیستی خدمت می‌کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب الله افزود، ابزارهای سفارتخانه‌های غربی در لبنان در نبرد انتخاباتی این کشور یک مسئولیت مشترک بر عهده دارند و اربابانشان به آنها می‌گویند که ما از شما می‌خواهیم حزب الله را در داخل لبنان اشغال کنید و مقاومت را از بین ببرید.   اما مقاومت هرگز -چه در زمینه نبرد انتخاباتی و –چه گزینه‌های سیاسی تسلیم نمی‌شود و اولویت مقاومت در لبنان همواره مقابله با دشمن صهیونیستی بوده است و حزب الله همواره برای رسیدن به یک پیروزی بزرگی که به اذن خداوند محقق خواهد شد آماده است.

شیخ قاووق تصریح کرد، دشمنان هر اندازه که تحریک و هزینه کنند، طرفداران مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شوند و بسیار عزیزتر از آن هستند که خودشان را تحقیر کنند و شرافتمندتر از آن هستند که مقاومت را ناامید کنند. طرفداران مقاومت حاضرند نه تنها با رای خود بلکه با خونشان از مقاومت محافظت کنند. ما در حزب الله برای ابزارهای سفارتخانه‌های خارجی و مزدوران آنها بسیار متاسفیم.   اکنون که فصل انتخابات است سفارتخانه‌های غربی از این ابزارها سوء استفاده می‌کنند و زمانی که فصل انتخابات تمام شد این ابزارها بعد از چندین ماه خودشان متوجه می‌شوند که دیگر ارزشی برای سفارتخانه‌های خارجی ندارند.

شیخ نبیل قاووق در پایان گفت، مقاومت با  ائتلاف‌های ملی خود وارد انتخابات می‌شود و اتحادهای حزب‌الله تغییری نکرده است. ما برای حفظ هویت لبنان و مقاومت کشور و ساقط کردن اهداف آمریکا و اسرائیل در انتخابات مشارکت می‌کنیم و حزب الله همچنان سرفصل پیروزی‌ها و افتخارات لبنان و سرفصل شکست پروژه آمریکایی و سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه باقی خواهد ماند.

روز گذشته نیز سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار نمایندگان مقاومت در دولت و پارلمان برای رسیدگی به مسائل مردم تاکید کرد که در انتخابات کنار متحدان خود هستیم.

مهلت نامزدی برای انتخابات پارلمانی لبنان شامگاه سه شنبه هفته گذشته به پایان رسید. ۱۰۴۳ نامزد در این انتخابات ثبت نام کردند که از جمله آن‌ها ۱۵۵ زن هستند. این نامزدها برای دستیابی به ۱۲۸ کرسی در پارلمان وارد رقابت انتخاباتی می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس