کد خبر 1356622
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
انریکه احتمال حضورش در منچستریونایتد را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود شایعه احتمال حضورش در منچستریونایتد، تأکید کرد همچنان به اسپانیایی‌ها متعهد خواهند ماند.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه که پیش از این از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری منچستریونایتد برای فصل آینده یاد شده بود، احتمال حضورش در این تیم را رد کرد. باشگاه منچستریونایتد پس از پایان همکاری‌اش با اولگنار سولسشایر، اوایل آذر ماه بود که رانگنیک ۶۳ ساله را به‌عنوان سرمربی موقت این تیم تا پایان فصل جاری معرفی کرد و طبق توافقِ طرفین، این مربی آلمانی پس از پایان فصل جاری به مدت دو سال هم در نقش مشاور در منچستریونایتد مشغول به فعالیت خواهد شد. گفته می‌شود اریک تن‌هاخ سرمربی آژاکس و مائوریسیو پوچتینو اصلی‌ترین گزینه‌های مدیران باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی رانگنیک هستند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ پوگبا به شایعه جدایی از یونایتد

لوئیس انریکه در آستانه دیدار دوستانه امشب (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل ایسلند با رد شایعه احتمال حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ گفت: در جام جهانی قطر با اسپانیا خواهم بود و خواهیم دید که پس از آن چه اتفاقی ممکن است، رخ دهد. چگونه هنوز می‌توان به این گفته من شک داشت؟ آیا باید بارها آن را تکرار کنم؟ هیچ موقعیتی وجود ندارد که مرا بیشتر از سرمربیگری تیم ملی کشورم در قطر هیجان‌زده کند.

منچستریونایتد که در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، پس از پنجره بازی‌های ملی در تاریخ ۱۳ فروردین پذیرای لسترسیتی خواهد بود. شاگردان رانگنیک پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این فصل دیگر شانسی برای کسب جام ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس