کد خبر 1356916
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
جاده کندوان از شمال به جنوب یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن جاده کندوان از شمال به جنوب، از ترافیک سنگین و پرحجم در جاده هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یداله جهان تاب با بیان اینکه هم اکنون تردد در جاده کندوان پرحجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود اظهار داشت: این جاده از ساعت 14 امروز به منظور رفع بار ترافیکی از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.

وی افزود: تردد در جاده هراز نیز پرحجم و ترافیک در مناطق چلاو به طول یک کیلومتر، پلیس راه لاریجان، آب اسک، لاسم و پلور به تهران سنگین است.

جهان تاب با تاکید براینکه در صورت حجم بلر ترافیکی و به منظور تخلیه بار در جاده‌های مواصلاتی مازندران احتمال بسته شدن راه‌ها از سمت تهران به شمال است، گفت: مسافران می‌توانند برای تردد از جاده سوادکوه استفاده کنند و این جاده آمد و شد روان و عادی است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به شروع برگشت مسافران نوروزی در موج دوم سفر یادآور شد: به مسافران توصیه می‌شود که سفرشان را به روز و ساعت آخر موکول نکنند تا با بار ترافیکی سنگین جاده‌ها روبه‌رو نشوند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران در زمان رانندگی حتما به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت داشته و در حالت خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند؛ توقف در جاده‌های کوهستانی که احتمال ریزش کوه و سنگ وجود دارد، نداشته باشند و مهمتر در رانندگی عجله و شتاب و سبقت غیرمجاز نداشته باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    کار خداوند خالق و باری است
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    مازندران خوب است فقط بی حجابی در آن موج می زند و از رشت هم که نگویم
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    بنابر نظر مولوی محله مان آهنگ های شاد حرام است و عقوبت خدا را در پی دارد. در روز قیامت آهن و سرب داغ در گوشمان میریزند. پس آهنگ گوش ندهید تا به عذاب خداوند گرفتار نشوید انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس