بازگشایی آزادراه تهران-شمال و محور کندوان تا دقایقی دیگر

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور کنداون به علت بارش مقطعی برف و ترافیک سنگین، برای مدت کوتاهی از سوی پلیس راه مسدود اعلام شده است اما با تلاش عوامل راهداری این محور تا دقایقی دیگر باز می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید اکبری درباره وضعیت ترافیکی در محور کندوان اظهار داشت:‌ بار ترافیکی محور کندوان و آزادراه تهران ـ شمال بسیار سنگین است، در همین راستا امروز پلیس راه این محور را یک‌طرفه کرد.

وی با بیان اینکه انسداد محور کندوان به علت بارش مقطعی برف در بخشی از این محور و ترافیک سنگین رخ داده است، افزود: در حال حاضر راهداران در حال تلاش برای باز کردن آن مقطع از جاده چالوس هستند و تا چند دقیقه دیگر این محور باز می‌شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ به علت حجم تردد بالا و یکطرفه شدن مسیر، خودروهای راهداری امکان حرکت به سمت منطقه مدنظر را ندارند اما تلاش می‌کنیم با همکاری پلیس راه، این محور به سرعت باز شود.

اکبری اضافه کرد:‌ آزادراه تهران ـ  شمال در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد و فقط چون در ادامه مسیر به جاده کندوان متصل می‌شود، این مسیر آزادراهی موقتا مسدود اعلام شده است.

وی گفت‌: در جاده هراز نیز ترافیک خودروها بسیار سنگین است و مسافران شمال فعلا به این دو محور مراجعه نکنند و از جاده فیروزکوه استفاده کنند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: مسافران مدیریت سفر را در دستور کار قرار دهند و حتما طول مسیر را هم بخشی از سفر بدانند.

اکبری گفت:‌ مسافران حتما پیش از عزیمت با مرکز مدیریت راه‌ها و شماره 141 در ارتباط باشند و از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها آگاه شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اخد IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    یک سوال از استاندار محترم البرز : آیا برف و باران باعث بستن جاده چالوس میشود یا ندانم کاری پلیس راه و راهداری جاده چالوس ؟ آقای استاندار امن ترین محل برای کشتی ساحل است ، آیا کشتی را برای ساحل ساختند ؟ آقای استاندار با بکار گیری مدیرانی فعال و جهادی در جاده چالوس همچون گذشته های نه چندان دور جاده چالوس را همیشه باز نگه داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس