کد خبر 1357750
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کارگر منزل «گانتز» به خاطر ۷ هزار دلار با هکرها همکاری کرده است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی افزایش عملیات‌های مقاومتی مردم فلسطین، تل آویو را در دوره سخت امنیتی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، شب گذشته (شنبه) و در پی افزایش عملیات‌های مقاومتی مردم فلسطین در ماه رمضان علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، به ناامنی و احتمال درگیری در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با شاه اردن

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته است: «دوره سختی از درگیری‌ها را شاهد هستیم و این واقعیتی است که نمی‌توانیم تسلیم آن شویم؛ ما با قدرت و جدیت به مواجهه آن می‌رویم».

گانتز در پیام خود افزود: اسرائیل قبول نمی‌کند که حملاتی علیه‌اش انجام شود. هم‌اکنون دستگاه‌های امنیتی مربوطه، علاوه بر تشدیدات امنیتی در حال بررسی اقدامات ممکن در مقابل فلسطینیان در ماه رمضان هستند.

وی در ادامه با گره‌زدن وضعیت اقتصادی فلسطینیان به عملیات‌های اخیر، اذعان کرد: در سایه ناامنی، ممکن نیست که گام‌های مربوط به ارتقا وضعیت زندگی و اقتصاد مردم غزه و نوار غربی را در هماهنگی با دولت خودگردان فلسطین اجرا کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان، تداوم هماهنگی‌ها با دولت خودگردان را مشروط به بازگشت آرامش و ثبات امنیتی در سرزمین‌های اشغالی کرد و مدعی شد: «اخیراً با مقامات فلسطینی سلسله اقداماتی را با هدف ارتقا سطح زندگی و وضعیت اقتصادی در نوار غربی و غزه هماهنگ کردیم؛ اما در وضعیت ناامنی کنونی قادر اجرای آن‌ها نیستیم ، مگر آن‌که آرامش و ثبات امنیتی بازگردد».

این اظهارات در حالی از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که نظامیان تل‌آویو طی چند روز گذشته بارها به مناطق مختلف یورش برده و در اقداماتی نظیر تیراندازی مستقیم و شلیک گاز اشک‌آور ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس