تلاش بنت برای جلوگیری از گسست بیشتر امنیتی؛ عملیات پیچیده‌ای که به کابوس اسرائیل بدل شد

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها اکثر وقت خود را در کنار مدیران سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) می‌گذراند، به همراه رئیس آن از مناطق نزدیک کرانه باختری دیدن کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانووت در گزارشی در این رابطه خبر داد، نفتالی بنت نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) به همراه رونین بار رئیس سرویس اطلاعات داخلی (شاباک) از یگان کرانه باختری این سرویس دیدن کرد.

در این بازدید که فرمانده منطقه میانی ارتش اسرائیل هم حضور داشتند بنت تاکید کرد هدف فعلی اسرائیل شکستن موج فعلی (عملیات فلسطینی) است، از اینرو ما وارد یک آماده باش روتین می‌شویم.

او که دیروز هم در جلسه رئیس و مدیران شاباک در مقر این سرویس شرکت کرده بود، شرح جدیدی از ارزیابی‌های شرایط عملیات ضد صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات دیروز جنین که منجر به شهادت سه مبارز فلسطینی و زخمی‌شدن یک افسر بلندپایه اسرائیلی شد، دریافت کرد.

واللا نیوز هم به نقل از بنت نوشت: اسرائیل در شرایط آماده باش صد در صدی قرار دارد، سرویس امنیت عمومی و پلیس برای کشف هر نوع برنامه و تهاجمی تلاش می‌کنند.

بنت اعتراف کرد در حال حاضر هدف اصلی اسرائیل شکستن این موج شکل گرفته است زیرا می‌خواهیم که اسرائیلی‌ها به روتین عادی خود بازگردند.

واللا نیوز در گزارشی دیگری ابعاد جدیدی از نگرانی بنت و دستیاران امنیتی اش را در رابطه با شرایط به وجود آمده افشا کرد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، اسرائیل در حال حاضر نگران وقوع یک عملیات پیچیده است، از این رو تمام نیروهای از جمله نیروهای ویژه ارتش اسرائیل نیز به حال آماده باش در آمده‌اند.

این سایت عبری زبان در ادامه پرداختن به نگرانی از این عملیات پیچیده خبر داد نگرانی از وقوع این عملیات باعث شده است تا پلیس و یگان‌های ویژه عملیاتی ارتش و سرویس‌های امنیتی اسرائیل دستور همپوشانی دریافت کرده و تحت فرماندهی واحدی عمل کنند.

و از این پس واحدهای پلیس با واحدهای نخبه ارتش و نهادهای امنیتی همچون "شالداغ" و سرت متکال" و شیطت ۱۳" تقویت می‌شوند و در صورت لزوم این نیروها نیز به همراه پلیس وارد عمل خواهند شد.

در بخش دیگری از گزارش واللا نیوز تاکید شده است، اسرائیل در حال حاضر نگران وقوع عملیات پیچیده‌ای همچون ترور و یا گروگان گیری است.

گفتنی از چند ماه پیش صهیونیست‌ها نسبت به شدت گرفتن عملیات ضد صهیونیستی همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز نگرانی می‌کردند اما انجام چند عملیات استشهادی ظرف یک مدت کوتاه آن هم در عمق این رژیم، نگرانی محافل امنیتی در تل‌آویو را به یک کابوس بزرگ تبدیل کرده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس