کد خبر 1358436
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

به گزارش مشرق، امیرعبداللهیان در توییتر نوشت: ‏اگر مکثی در روند مذاکرات وین برای لغو تحریم ها دیده می شود، بدلیل زیاده خواهی طرف آمریکایی و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کسب عالی منافع ملت و رعایت خطوط قرمزهاست. هرگز زیر بار زیاده خواهی آمریکا نخواهیم رفت. توافق دست یافتنی است اگر آمریکا واقع بینانه رفتار کند.

توضیح امیرعبداللهیان درباره علت وقفه در مذاکرات وین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 7
    با این گرو کشی ها هیچ وقت توافق برجام حاصل نخواهد شد.هر دوکشور امریکا وایران زبان جنگ را می فهمند نه زبان مذاکره وتعامل.دو کشور ایران وامریکا فقط باید باهم بجنگند تا تکلیف ملت ودو کشور مشخص شود ،ایران با قایق موتوری های سپاه وامریکا با بمب افکنهای ب 52 وبه روز ترین سلاحها و بمب اتم پودر کننده واسرائیل که به خون ایران وایرانی تشنه است که اگر امریکا دستور حمله اسرائیل را به ایران بدهد و امریکا افسار وقلاده اسرائیل را رها کند، اسرائیل کل ایران راکه ازداخل غوطه ور درفساد واختلاف داخلی است یک هفته ای می بلعد واشغال می کند،قطعا چنین مصیبتهای در اثر ابلحیت مسئولین کشور بر سر ملت ونظام مقدس خواهد امد ،قوای نظامی دوطرف کاملا متوازن است!!!!.محبت وگذشت چو از حد بگذرد ابله فکر بد کند.
    • اکبر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      زهی خیال باطل.اسراییل اگر خیلی بتونه روبروی لبنان دوام بیاره براش کافیه.
  • احمد IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    ما که متوجه نشدیم بالاخره آمریکا داخل مذاکرات است یا خارج از مذاکرات؟ یک بار گفته می شود آمریکا در مذاکرات نیست به دلیل اینکه از برجام خارج شده و آلان منتظر حضور در مذاکرات است اما ما این اجازه را نمی دهیم!! حالا هم که رئیس دستگاه دیپلماسی می فرمایند آمریکا زیاده خواهی می کند!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    با این گرو کشی ها هیچ وقت توافق برجام حاصل نخواهد شد.هر دوکشور امریکا وایران زبان جنگ را می فهمند نه زبان مذاکره وتعامل.دو کشور ایران وامریکا فقط باید باهم بجنگند تا تکلیف ملت ودو کشور مشخص شود ،ایران با قایق موتوری های سپاه وامریکا با بمب افکنهای ب 52 وبه روز ترین سلاحها و بمب اتم پودر کننده واسرائیل که به خون ایران وایرانی تشنه است که اگر امریکا دستور حمله اسرائیل را به ایران بدهد و امریکا افسار وقلاده اسرائیل را رها کند، اسرائیل کل ایران راکه ازداخل غوطه ور درفساد واختلاف داخلی است یک هفته ای می بلعد واشغال می کند،قطعا چنین مصیبتهای در اثر ابلحیت مسئولین کشور بر سر ملت ونظام مقدس خواهد امد ،قوای نظامی دوطرف کاملا متوازن است!!!!. درنهایت هر دوکشور ایران وامریکا محکوم به نابودی وخسارت خواهند بود، محبت وگذشت چو از حد بگذرد ابله فکر بد کند.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    اصلأ ما از اولش هم نفهمیدیم که برای چه مذاکره می کنید. ظریف و روحانی را می فهمیدیم که چرا مذاکره می کنند ولی شما را نه. اعلام کنید که آمریکا باید به تعهداتش برگردد و شما باید یک سال راستی آزمایی کنید تا اجازه بازگشت آمریکا به برجام داده شود. هی وین رفتن و برگشتن هم ندارد و اصلأ لازم نیست که آمریکا فرصت زر زیادی زدن پیدا کند و شما هم مجبور شوید که جواب دهید.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    6 1
    بابا چهل ساله امریکا نمی خواد واقع بینانه نگاه کنه . هر سال انواع تحریم ها رو می کنه . جسارت داشته باشید و به ملت بگید امریکا دنبال توافق نیست . چرا با روح و روان مردم این قدر بازی می کنید . اگر دولت فعلی امریکا توافق هم بکنه بار دیگر دولت بعدی اون رو باطل می کنه . آدم عاقل از یه سوراخ ده بار گزیده نمی شه .
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    با این گرو کشی ها هیچ وقت توافق برجام حاصل نخواهد شد.هر دوکشور امریکا وایران زبان جنگ را می فهمند نه زبان مذاکره وتعامل.دو کشور ایران وامریکا فقط باید باهم بجنگند تا تکلیف ملت ودو کشور مشخص شود ،ایران با قایق موتوری های سپاه وامریکا با بمب افکنهای ب 52 وبه روز ترین سلاحها و بمب اتم پودر کننده واسرائیل که به خون ایران وایرانی تشنه است که اگر امریکا دستور حمله اسرائیل را به ایران بدهد و امریکا افسار وقلاده اسرائیل را رها کند، اسرائیل کل ایران راکه ازداخل غوطه ور درفساد واختلاف داخلی است یک هفته ای می بلعد واشغال می کند،قطعا چنین مصیبتهای در اثر ابلحیت مسئولین کشور بر سر ملت ونظام مقدس خواهد امد ،قوای نظامی دوطرف کاملا متوازن است!!!!. لیس الانسان الا ما سعی، البته بسیاری از منافقین منحوس داخل ایران وبراندازان به دنبال فروپاشی برجام وجنگ مستقیم امریکا واسرائیل با ایران هستند که نظام مقدس فروپاشد وبراندازی شود،محبت وگذشت چو از حد بگذرد ابله فکر بد کند.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    در هر جمع ومحفلی که پای درد دل مردم مظلوم ایران بنشینی همه مردم اعلام می کنند دولت ومسئولین هیچ گاه برجام را امضا نمی کنند چون مسئولین ودولت با خود تحریمی کاسبی می کنند وبه همین خاطر برجام را امضا نمی کنند ونمی خواهند تحریمها برداشته شود تا کاسبیشان برقرار باشد،می بینیم که امیر عبدالهیان هر روز شرطی جدید وبهانه ای وخط قرمزی برای امضا نکردن برجام از استین بیرون می کشد ،گویا با قوم بنی اسرائیل طرفیم ،کاسبان تحریم در داخل ایران خطرناک تر از اسرائیل وامریکا هستند.
  • سعادتی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    بحث مقابله آمریکا با جمهوری اسلامی به همان روزهای نخست پیروزی انقلاب در سال 57 شروع و تمام موضع گیری هایش در همان راستای مخالفت آنها با مبانی انقلابی بویژه نظام سیاسی جدیدیست که ایران اسلامی به جهان معرفی کرد. پس باید همه ی برنامه های آمریکا و اذنابش را در این چارچوب تحلیل و از موضع انقلابی کوتاه نیامد.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    توافقی انجام نمیشه امریکا کوتاه نمیاد، مخصوصا الان که نزدیک انتخابات کنگره هستیم و باید اصلا دلش نمیخواد که مجلس رو از دست بده، این فرصت طلایی 2 ساله رو به خاطر طولانی کردن مذاکرات و دیر شروع کردن اون از طرف تیم دولت جدید از دست دادیم، متاسفانه،
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    مقصر علت توقف مذاکرات ایران است
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    در زمان روحانی خیلیها حرفهایی می زدن که امروز خفه خون گرفتن منافق حیا کن مذاکره رها کن در برابر استخر فرح شما ان کفن پوشان قلابی پفکی بی دین مز دور بی شرف مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس