نسخه الکترونیکی رساله نماز و روزه منتشر شد

«رساله نماز و روزه» مشتمل بر آخرین فتاوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سه باب فقهی نماز، روزه و اعتکاف است که در بهار ۱۴۰۰ توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسید

به گزارش مشرق، همزمان با ماه مبارک رمضان نسخه الکترونیکی رساله نماز و روزه منتشر شد.

«رساله نماز و روزه» مشتمل بر آخرین فتاوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سه باب فقهی نماز، روزه و اعتکاف است که در بهار ۱۴۰۰ توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسید.

این رساله عملیه شامل ۱۰۰۹ مسئله‌ی شرعی و انعکاس دهنده‌ی جدیدترین و آخرین فتاوای رهبر انقلاب اسلامی در سه باب مهمّ فقهی نماز، روزه و اعتکاف است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و تمایزات این اثر، شیوایی و ساده نویسی مسائل آن است، به گونه‌ای که فهم مطالب آن برای عموم مخاطبین امکان‌پذیر شده است. همچنین برای تسهیل در فهم مسائل دشوار، برخی کلمات و عبارات فقهی نیز در پاورقی توضیح داده شده است.

در همین راستا در انتهای کتاب نیز فصل مستقلی جهت توضیح و تبیین برخی اصطلاحات فقهی آورده شده که خواننده را برای فهم بیشتر و راحت‌تر مسائل شرعی کمک می‌کند.

همچنین در بیان برخی مسائل شرعی مانند حدّ ترخّص و مسافت شرعی که برای توضیح آنها در بیشتر رساله‌های عملیّه از اصطلاحات و مقادیر قدیمی همچون فرسخ استفاده می‌شود، با تحقیقی بدیع و دقیق، مقیاس متناظر آن اصطلاحات با متر و کیلومتر مشخّص شده است.

معظّمٌ‌له این رساله را مورد تأیید و عمل به آن را مُجزی اعلام نموده‌اند که متن دستخط و مهر و امضای ایشان در پشت جلد کتاب منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس