رام الله: صهیونیست‌ها به جای اشک ریختن بر فجایع بین‌الملل، جنایات خود علیه فلسطین را به یاد بیاورند

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد، مایه تمسخر است که رژیم صهیونیستی، از هر فرصتی برای اشک ریختن بر فجایع بین‌المللی استفاده می‌کند، ولی جنایات خود و پیشینیان خود علیه مردم فلسطین را فراموش می‌کند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه‌شنبه «یورش استعمارگرانه نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل به کرانه باختری اشغالی» را محکوم کرد.

این نهاد فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای، اظهارات بنت مبنی بر تداوم ساخت‌وساز در شهرکهای صهیونیستی کرانه باختری را محکوم و تأکید کرد که این مقام صهیونیست به اینکه شهرکسازی متوقف نمی‌شود، افتخار می‌کند.

خبرگزاری وفا گزارش داد، اظهارات بنت، بیانگر تداوم تجاوز رسمی رژیم صهیونیستی به ملت و سرزمین فلسطین و اعتراف آشکار به این مسئله است که دولت کنونی صهیونیست، دولت «شهرکسازی و شهرک‌نشینان» است.

در این بیانیه تأکید شد، این اظهارات بار دیگر ثابت کرد که مسئولان این رژیم تا چه اندازه در درگیریهای اخیر دست دارند؛ چه در خصوص فرآیند اسرائیلی کردن و یهودی‌سازی قدس و مناطق آن یا گسترش و تعمیق شهرکسازی.

وزارت خارجه فلسطین در پایان خاطر نشان کرد، مایه تمسخر است که حکام صهیونیست، از هر فرصتی برای اشک ریختن بر فجایع بین‌المللی استفاده می‌کنند، ولی جنایات خود و پیشینیان خود علیه مردم فلسطین را فراموش می‌کنند.

ژیم صهیونیستی با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سه هزار نیروی خود را در بیت المقدس مستقر کرده است. این نیروها طی شب‌های گذشته با حمله به اجتماع فلسطینی‌ها بخصوص در منطقه تاریخی باب العامود که دروازه مسجد الاقصی محسوب می‌شود، شماری را زخمی یا بازداشت کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته که تصمیم دارد فردا چهارشنبه از مسجدالأقصی بازدید کند.

یکشنبه شب نیز یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده نیروهای اشغالگر این رژیم از منطقه باب العامود در قدس اشغالی بازدید کرد. ورود غیرقانونی این وزیر صهیونیست به باب العامود در راستای تلاش تل‌آویو برای گسترش یهودی‌سازی شهر قدس صورت گرفت.

حملات رمضان سال گذشته نظامیان صهیونیست به منطقه باب العامود و مسجد الاقصی نبرد سیف القدس میان مقاومت در غزه با رژیم صهیونیستی را رقم زد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    بر همگان و عالمیان کاملا ملموس است که جنایت کار ترین انسان ها در میان سیاست مداران خبیث و کودک کش رزیم جعلی اسرائیل است که از حیث شقاوت و کشتار بی رحمانه و مستمر در سراسر عالم حرف اول را می زنند به ویزه در فلسطین اشغالی هر ساعت مبادرت به قتل عام مردم مظلوم و بی پناه فلسطین می نمایند و علیرغم این همه جنایت بشری در طول هفتاد سال . ولی آلان روسیه را مورد محکومیت و اتهام شدید در کشتار مردم اوکراین قرار داده است . این چه عزائی است که مرده شور گریه می کند . البته این حق روسیه است که این گونه اسرائیل بر پوتین بشورد چرا که طی سال های ماضی روسیه هوای رزیم جعلی را خیلی خیلی نگه داشته بنابراین اسرائیل گوشمالی خوبی به روسیه داشت . اما پوتین بایستی رویه قبلی خود را با اسرائیل عوض کند و بداند که اسرائیل و سران سفاک آن فقط و فقط به حیات نجس و منافع کثیف خودشان نگاه می کنند و لا غیر . امید وارم که پوتین متنبه شده باشد . واقعا خیلی جای تاسف عمیق است که ابر جنایت کاران عالم همچون بایدن و سران روسیاه اسرائیل و انگلیس و آلمان و فرانسه که نقش مهمی در کشتار مردمان مسلمان یمن و ایران و عراق و افغانستان و سوریه و لبنان و.... دارند دم از انسانیت می زنند و منادی و مدافع حق الناس در اوکراین شده اند در حالی که همه می دانیم این آمریکا و اروپا و ناتو و اسرائیل پلید بود که عامل اصلی جنگ در اوکراین شده است و لا غیر . مرگ ابدی بر این سیه رویان و ننگ دائمی براین ابر جنایت کاران . تا زمانی که این خناسان بر اریکه قدرت هستند دنیا روی خوش و روح آرامش را هرگز به خود نخواهد دید .
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    اونا باز جنایت روسیه رو محکوم کردن شما چطور مزدور نوکر بی اراده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس