کد خبر 1359820
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
فراخوان صهیونیست‌ها برای تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی

صهیونیستها امروز پنجشنبه با صدور فراخوان هایی، خواستار تعرض دسته‌جمعی صهیونیست‌ها به مسجد مبارک الاقصی در روز ۱۵ آوریل مصادف با ۱۴ رمضان به مناسبت عید یهودی پسح شدند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، صهیونیست‌ها امروز پنجشنبه با صدور فراخوان‌هایی، خواستار تعرض دسته‌جمعی صهیونیست‌ها به مسجد مبارک الاقصی در روز ۱۵ آوریل مصادف با ۱۴ رمضان به مناسبت عید یهودی پسح شدند.

بیشتر بخوانید:

فراخوان حماس جهت شرکت در پویش بزرگ برای یاری قدس

بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست تصمیم دارند در جریان تعرض به مسجد الاقصی ضمن قربانی کردن، مراسم‌های دینی یهود را در داخل این مسجد بجای آورند. خاخام‌های یهودی اعلام کردند که تصمیم دارند امسال در داخل مسجد الاقصی گوسفند قربانی کنند.

این تصمیم در سایه تشدید تنش در قدس و مسجد الاقصی و درگیری‌های شدید چند روز اخیر که به بازداشت و زخمی شدن شماری از نمازگزاران فلسطینی منجر شده، اتخاذ شده است.

روز گذشته نیز شهرک‌نشینان اشغالگر در قدس اشغالی دست به تظاهرات زدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در اقدامی بی‌سابقه در این تظاهرات شرکت کرد. همچنین یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم نیز اخیراً در اقدامی تحریک‌آمیز تحت تدابیر شدید امنیتی به محله باب العامود در مجاورت مسجد الاقصی تعرض کرد.

اینگونه اقدامات ممکن است در نهایت به تشدید تنش و درگیری‌ها و انفجار مجدد اوضاع در قدس و دیگر اراضی اشغالی همانند رمضان سال گذشته منجر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    با آن همه پلیس و ترتیبات امنیتی بزرگ ، باز اگر جرات کنند ، طبعا با ترس و دلهره فراوان . همراه خواهد بود . و بدنبالش خدا میدونه
  • DE ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    مگه این وحشی ها دفعه اولشونه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس