کد خبر 1362245
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۸
هشدار حماس به اسرائیل درباره قربانی کردن در مسجد الاقصی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رژیم صهیونیستی درباره عواقب و پیامدهای اقدام شهرک‌نشینان برای قربانی کردن در داخل مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه شنبه اعلام کرد که اجازه دادن رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان برای ذبح و قربانی کردن در مسجد الاقصی، عواقب وخیم و غیرقابل پیش بینی به دنبال خواهد داشت.

دوشنبه شب هم مقاومت فلسطین به تصمیم شهرک‌نشینان برای قربانی کردن داخل مسجد الاقصی  واکنش نشان داد و هشدار داد که صهیونیست‌ها با آتش‌ بازی نکنند.

گروه‌های مقاومت رژیم اسرائیل را مسئول کامل پیامدهای اقدامات یهودی‌سازی‌ دانستند و گفتند که نبرد با اشغالگران نامحدود است و شامل همه میادین می‌شود.

برخی نهادهای افراطی یهودی دو خیمه در جنوب میدان البراق برپا کردند تا برای جشن‌های مربوط به عید فصح یهودیان که از دوشنبه آغاز شده است و تا جمعه ادامه دارد، آماده شوند.

این نهادها اخیراً طی فراخوانی از شهرک‌نشینان خواسته‌اند با هماهنگی پلیس، قربانی‌هایی را برای ذبح وارد مسجد الاقصی کنند و سپس این قربانی‌ها را بسوزانند و خاکستر آنها را در قبةالصخره در مسجد الاقصی پراکنده کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرگ برصهیونیست⁦⁦ IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    پس بزودی سگ کشی داریم
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    اینا دیگه چقدر وحشی هستند.خب احمق ها قربانی میکنین گوشتشو بخورین چرا میسوزونین دیگه؟!!!
  • حمید ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 3
    نظرتون درباره حمله مسلمانان به آرامگاه حضرت یوسف و تخریب اون که چن روز پیش اتفاق افتاد چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس