کد خبر 1361722
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
شهرک‌نشینان اشغالگر با آتش بازی نکنند!

مقاومت فلسطین هشدار داده است که شهرک‌نشینان اشغالگر با آتش بازی نکنند و از اقدامات ساختارشکنانه پرهیز کنند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین اعلام کرده است که تصمیم شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی برای قربانی کردن در داخل مسجد الاقصی، عبور از تمامی خطوط قرمز و بازی با آتش است.

این منبع مقاومت فلسطین به شهرک نشینان و صهیونیست‌ها هشدار داده که با انجام اقدامات ساختار شکنانه در مسجد الاقصی، با آتش بازی نکنند.

همزمان با نزدیک شدن به مراسمی تحت عنوان «عیدپاک»، برخی صهیونیست‌های تندرو بدنبال برگزاری آئین این روز در صحن مسجدالاقصی و قربانی کردن حیوانات در این مسجد مقدس هستند.

امروز همچنین «محمد شلح»، از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه روزهای باقی مانده ماه رمضان صحنه درگیری سخت با اشغالگران خواهد بود، گفت هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی پایان آن را رقم خواهد زد. وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر به روشی برنامه ریزی شده برای فرسایش اردوگاه جنین متوسل شده است، اما این بدان معنا نیست که جنین پرچم سفید (تسلیم شدن) را به اهتزاز در خواهد آورد؛ زیرا بزرگ مردان جنین قهرمانانی از همه گروه‌ها در اختیار دارند که توانسته‌اند از طریق عملیات قهرمانانه، درد را بر دشمن تحمیل کنند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی ادامه داد: اقدامی که اشغالگران قصد دارند در نیمه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی انجام خواهند داد، زنگ نبرد را به صدا درخواهد آورد و پایانی بر طرح صهیونیستی خواهد بود زیرا مردم ما در کرانه باختری، داخل اراضی اشغالی و غزه در نبرد دفاع از مسجد الاقصی شرکت خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    پاسخ به شبه به زور شمشیر مسلمان شدن ایرانی ها اگر ایرانی ها به زور شمشیر مسلمان شدن پس چرا مردم ارمنستان گرجستان که تا سال ها بعد جزو لاینفک خاک ایران بودن مسلمان نشدند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس