کد خبر 1362622
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
مقاومت فلسطین اعلام بسیج عمومی کرد

پس از تشدید کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام بسیج عمومی کردند.

به گزارش مشرق، گروه‌های مقاومت فلسطین که عصر امروز (چهارشنبه)، به منظور بررسی پیامدهای تعرض صهیونیست‌ها به مردم فلسطین و مقدسات در دفتر «یحیی السنوار» رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه گرد هم آمده بودند، در کنفرانسی مطبوعاتی بیانیه‌ای مشترک را اعلام کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری ‌ «شهاب»، گروه‌های مقاومت در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند: «ما و اتاق مشترک عملیات در وضعیت گردهمایی‌ دائم برای پیگیری تحولات و اتخاذ تصمیمات لازم برای محافظت از ملت و مقدساتمان هستیم».

گروه‌های مقاومت همچنین اعلام کردند: «ما از مقاومت می‌خواهیم که در دفاع از مسجد الاقصی آماده‌تر باشد و وضعیت بسیج عمومی ملت فلسطین را در تمام اماکن حضورشان اعلام می‌کنیم».

در ادامه عنوان شد: «از مردممان در کرانه [باختری]، قدس و داخل [اراضی اشغالی] می‌خواهیم، جمعه آینده، به سمت مسجد الاقصی حرکت کنند».

مقاومت فلسطین اعلام بسیج عمومی کرد

مقاومت فلسطین اعلام بسیج عمومی کرد

شهرهای کرانه باختری به ویژه جِنین از زمان آغاز ماه مبارک رمضان شاهد تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی بودند به‌نحوی که در چند هفته اخیر، تعدادی از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

از طرفی دیگر، برخی از گروه‌های موسوم به «معبد» اعلام کرده بودند که در عید موسوم «پسح» وارد مسجد الاقصی خواهند شد و در آنجا قربانی خواهند کرد. در پی این اعلام، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس