نخست وزیر رژیم صهیونیستی: شهرکسازی به هیچ وجه متوقف نمی‌شود

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با زیر پاگذاشتن قوانین جامعه جهانی در مخالفت با شهرک‌سازی تاکید کرد که اسرائیل به ساخت و ساز در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی  به نقل از بنت گزارش داد: ما به شهرک‌سازی در یهودا و سامره (کرانه باختری) ادامه می‌دهیم و خبری از توقف شهرک‌سازی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد، سرویس‌های امنیتی این رژیم بیش از ۱۵ عملیات ضد اسرائیلی را در کرانه باختری و دیگر اراضی اشغالی خنثی کرده‌اند.

بنت خبر داد که در روزهای گذشته ۲۰۷ نفر در همین ارتباط بازداشت شدند.

 نهادهای بین‌المللی از جمله شورای امنیت تاکنون بارها شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را غیرقانونی خوانده و خواستار توقف آن شده‌اند، مساله‌ای که همواره با دهن کجی صهیونیست‌ها روبه رو شده است.

شورای امنیت اواخر سال ۲۰۱۶ با صدور قطعنامه ۲۳۳۴ هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را غیرقانونی دانسته و بر ضرورت تخلیه فوری تمامی شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری تاکید کرد.

با این حال، رژیم صهیونیستی نه تنها شهرک‌سازی را متوقف نکرده، بلکه با بی‌اعتنایی کامل به قطعنامه‌های بین‌المللی و درخواست‌های مکرر جامعه جهانی، همچنان در حال مصادره اراضی فلسطینی و توسعه شهرک‌سازی در آن برای اشغالگران صهیونیست است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس