کد خبر 1359188
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
بایدن اوباما

در تصاویری از اولین حضور اوباما در کاخ سفید پس از ترک قدرت، جو بایدن سرگردان و تنها در حالی که حضار دور رئیس‌جمهور اسبق جمع شده‌اند دیده می‌شود که بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش مشرق، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز سه‌شنبه (دیروز) در کاخ سفید حضور یافت تا دوازدهمین سالگرد راه‌اندازی قانون «مراقبت مقرون به صرفه» که با نام «اوباماکر» شناخته می‌شود را به همراه معاون سابقش که اکنون رئیس‌جمهور آمریکاست، جشن بگیرد؛ اما تصاویر منتشر شده از این مراسم، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

در این تصاویر دیده می‌شود که اوباما پس از ایراد سخنرانی خود، در حال دست دادن با طرفداران و سیاستمداران دیگر در اتاق شرقی کاخ سفید است در حالی که جو بایدن سرگردان و مبهوت به نظر می‌رسد. در تصاویر دیگر، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی دیده می‌شود که پشت اوباما و کامالا هریس معاون خود که با مردم دست می‌دادند، ایستاده و بدون این که به او توجهی شود مشغول تماشا است.

دانلود

این تصاویر واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و برخی گفتند که رئیس‌جمهور آمریکا تحت شعاع حضور رئیس سابق خود در کاخ سفید، نادیده گرفته شده و گمشده به نظر می‌رسد. یکی از کاربران در توییتی نوشت: حدس می‌زنم می‌دانیم که واقعاً چه کسی کاخ سفید را اداره می‌کند و آن جو نیست!

به نوشته «دیلی میل»، بایدن ۷۹ ساله روز سه‌شنبه در حالی دیده می‌شود که دستانش را با خشم بالا می‌برد، زیرا از سوی گروهی که به جای او به استقبال اوباما ۶۰ ساله دویدند، نادیده گرفته می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mahmood IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    3 0
    یکی این پیره مرد رو تحویل بگیره حیوونی گناس
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      تابلو دارن فیلم بازی میکنن برای جاگزین کردنش با اوباما همشون بازیگرن اینا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس