کد خبر 1360612
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
شاگردان عطایی به خط شدند/ آغاز تمرینات مردان والیبال ایران

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۷ امروز (شنبه ۲۰ فروردین) با حضور رئیس فدراسیون آغاز شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در سال جاری در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.

اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش‌رو از ساعت ۱۷ امروز (شنبه ۲۰ فروردین) با گرامی داشت یاد و خاطره زنده‌یاد علیرضا پیشیاره در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در آغاز تمرینات تیم ملی والیبال مردان در سالن فدراسیون حضور یافت و در سخنانی اهمیت دیدارهای این تیم در مسابقات سال جاری را تشریح کرد.

امیرخوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران نیز بر رعایت نظم و انضباط در اردو تاکید و توضیحاتی درباره برنامه اردوهای آماده سازی تیم ملی ارائه کرد.

همچنین بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال نیز در سخنان کوتاهی با تاکید بر رعایت نظم و انظباط در اردوهای تیم ملی، خطاب به بازیکنان گفت: شایسته‌ترین بازیکنان را انتخاب و به اردو دعوت کردیم و انتظار دارم تمام سعی و تلاش خود را برای موفقیت والیبال ایران بکار گیرید.

بازیکنان شرکت کننده در اردو بعد از صحبت‌های رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی، تمرینات خود را با گرم کردن آغاز کردند و سپس به تمرینات توپی زیر نظر کادر فنی متشکل از بهروز عطایی سرمربی، عظیم جزیده، کامبیز یعقوبی، پیمان کریمی، احمد فتاح، حسین خوریانی و رضا قلی‌پور مشغول شدند. امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی نیز در سالن حضور داشت.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، محمدرضا موذن، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، محراب ملکی سرخی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسن فرهادی، میثم صالحی و احسان دانش‌دوست ۱۹ بازیکن حاضر در این تمرین بودند. جواد کریمی به دلیل سپری کردن دوران نقاهت، در این مرحله از اردو حضور نخواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس