کد خبر 1361463
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
دیدار رئیس جمهور با اصحاب رسانه

در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان اصحاب رسانه میهمان رئیس‌جمهور بودند. دومین نشست صمیمی رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه درحالی صورت گرفت که این نشست مورد استقبال رسانه‌های اصلاح طلب واقع شد.

به گزارش مشرق، در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان اصحاب رسانه میهمان رئیس‌جمهور بودند. دومین نشست صمیمی رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه درحالی صورت گرفت که این نشست مورد استقبال رسانه‌های اصلاح طلب واقع شد.

محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: بیش از ۶۰ تن از مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، تصویری، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها از همه طیف‌های سیاسی، میهمان ریاست‌جمهور بودند و نظرات و دغدغه‌هایشان را با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در میان گذاشتند و روزه خود را در کنار هم افطار کردند.

مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری تصریح کرد: سال‌هاست که اهالی رسانه چنین قاب متکثری را ندیده‌اند.
 

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیسی +عکس


روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در شماره امروز خود به گزارشی از ضیافت دیروز رئیس جمهور با اصحاب رسانه و استقبال اصلاح طلبان از این ضیافت پرداخته است:

عقربه‌های ساعت عدد ۶ را نشان می‌داد که آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی وارد سالن جلسات هیئت دولت شد و با تک تک حاضرین در جلسه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به احوالپرسی پرداخت و جلسه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید رسمیت یافت.

ابتدا دکتر مهدی‌پور معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حاضرین خیر مقدم گفت و از رئیس‌جمهور تشکر کرد و یاد مرحوم حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی را نیز گرامی داشت.
 

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیسی +عکس


الیاس حضرتی صاحب امتیاز روزنامه اعتماد

آقای رئیس‌جمهور بلاشک مهم‌ترین موضوع روز کشور بی‌اعتمادی به آینده است و انتخاب شما به عنوان عنصر پاک و صادق این بود که سرمایه اجتماعی را احیاء نمائید و ممنون که قدم‌های مثبتی را برداشته‌اید و سفرهای استانی بدون تشریفات مصداق عملی اعتماد عمومی است. عدم کلنگ زنی پروژه جدید ارزشمند است و همچنین ایجاد درگاه مجوزها یک اقدام مفید و مبارزه با فساد است که در دولت سیزدهم در حال انجام است و حذف ارز ترجیحی کمک به مبارزه با فساد است. ولی اقداماتی در کنار آن صورت می‌گیرد که معنا ندارد انجام شود و برای خراب کردن پروژه امید است مانند ماجرای ورزشگاه مشهد مقدس، هیئت تعیین شده از طرف وزارت کشور توضیح دهند ماجرا چگونه بوده است تصور مردمی این است که می‌خواهند از کنار آن عبور کنند. برجام مهم‌ترین موضوع کشور است، مردم را در جریان قرار دهید، مردم محرم هستند.
 

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیسی +عکس


نادعلی مدیرمسئول سایت اصلاح طلب جماران

امیدها به جنابعالی زیاد است. علاوه بر اقدامات در قوه مجریه موضوعاتی که هماهنگی قوای دیگر را نیز نیاز دارد، دنبال نمایید. موضوع کاغذ موضوع اصلی رسانه‌های مکتوب است. برای رسانه‌های فضای مجازی موضوع اینترنت است و اینترنت کسب و کار ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد امیدواریم یک جمع‌بندی مناسبی با رعایت حقوق مردم در موضوع اینترنت اتخاذ گردد.

علیرضا بختیاری مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد

آقای رئیس‌جمهور! جامعه از لحاظ اقتصادی درگیر تورم بالاست و اقتصاد کشور رشد پایین دارد و بازار ملتهب است از ابتدای سال ۹۰ رشد سرمایه‌گذاری رو به کاهش داشته و نتیجه آن در سال‌های آینده بروز خواهد کرد.
 

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیسی +عکس


قوچانی مدیرمسئول مجله آگاهی نامه

آقای رئیسی! نشست‌های شما یک سنت حسنه در دولت‌هاست و جنابعالی دارای سعه صدر بالایی هستید. شما سرمایه‌های سیاسی بالایی دارید برای اولین بار است که آقایان شریعتمداری و دعایی در کنار هم قرار می‌گیرند و این از اجماع سیاسی بالای شماست و این قدرت شما از بعد سیاسی ارزشمند است و برای حل مشکلات جامعه مفید به نظر می‌رسد.

قانون انتخابات ما دارای مشکلاتی است که باید حل شود و همچنین در سیاست خارجی مسئله هسته‌ای معلول است و علت نیست و مسئله دشمن در برابر کشور ما هسته‌ای نیست و دنبال موضوعات دیگری است.

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیسی +عکس

وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار

«محمد علی وکیلی» صاحب امتیاز روزنامه ابتکار در رابطه با دیدار اهالی رسانه با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: جلسه دیشب جلسه خوبی بود، زیرا این دومین جلسه ای است که در فاصله زمانی هشت ماه از استقرار دولت آقای رئیسی با اصحاب رسانه برگزار می شود. در این جلسه آقایان در فرصت زمانی که در اختیارشان قرار داده شد، تحلیل خود را از شرایط موجود ارائه کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در ضیافت افطار رئیس جمهور با اهالی رسانه ، دعوت به گونه ای صورت گرفته بود که از هر دو طیف جریان سیاسی حضور داشتند و تقریبا یک حضور متوازنی صورت گرفت و هر دو جریان از منظر خود وضع موجود را تحلیل کردند. رئیس جمهور در انتها دیدگاه های خود را بخصوص در ارتباط با جایگاه رسانه و ضرورت ارتباط بیشتر دولت با رسانه ها و در موضوعات مهم کشور اطلاع رسانی بهنگام را به اصحاب رسانه یادآورشدند و تصریح کردند که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مامور است تا در موضوع برجام اطلاعات لازم و بهنگام را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد.

وکیلی در همین راستا خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که در جلسه بیان شد عدم اطلاع رسانی بهنگام درموضوعات راهبردی مانند برجام بود که رئیس جمهور در همین خصوص بیان کردند به صورت ساختاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مسئول اطلاع رسانی به اصحاب رسانه است.  فضا در دیدار رئیس جمهور با اهالی رسانه خیلی صمیمی بود. در پایان مراسم رئیس جمهور تقریبا با اکثر مدیران به صورت فردی و با اسم کوچک و صمیمانه یک به یک گپ و گفتی داشتند، این نشانگر توجه ایشان به حوزه رسانه است.

صاحب امتیاز روزنامه ابتکار تصریح کرد: سر میز افطار اهالی رسانه با رئیس جمهور کمی شوخی کردند، همچنین جو خوبی میان سایر مدیران رسانه که از جریان های مختلف بودند برقرار شد،  با آقای شریعتمداری  و دعایی کمی شوخی کردیم و خندیدیم. رئیسی با همان روحیه متواضع  سراغ یک به یک دوستان که حضور داشتند را می گرفت و با انها گفت و گو می کرد.

وی در پایان افزود: به نظرم جلسه خیلی از آن دو قطبی گذشته بیرون آمده بود و تقریبا دو طرف تحلیل شان از وضع موجود شبیه هم بود و جز یکی دو مورد که خیلی قابل اعتنا نبود ولی تقریبا حرفهای دو طرف مکمل یکدیگر بود و فضای جلسه هم فضای صمیمی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    28 8
    اصلاح طلبان باصداقت و بدرستی اعلام کنند که چوب لای چرخ دولت مردمی رئیسی نمیگذارند اصلاح طلبان خوب میدانند که خسارات دولت بنفش روحانی به کشور و مردم بسیار سنگین بود پس اگر صادق میباشند و اگر واقعا طرفدار مردم میباشند بجای دفاع از شکست های سنگین دولت حسن روحانی چه در زمینه سیاست خارجی چه در زمینه سیاست داخلی فقط چوب لای چرخ دولت مردمی رئیسی نگذارند این مهم از دید مردم پنهان نخواهد ماند
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 2
    ✔️
  • محمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    15 7
    یه چیزی که به وضوح میشه فهمید اینه که حتی اصلاحات به خوبی متوجه میزان محبوبیت و پشتوانه اجتماعی و سیاسی بالای ریسی شدن و تمایلی ندارند با ریسی مشابه احمدی‌نژاد مقابله کنند این یه اتفاق خوب و رو به جلو برای ساختار کشور
    • تبریزی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      8 5
      اگر بعضی از اصلاح طلبها هم اینطور باشند هسته سخت اصلاحیها اجازه نمیدهند مثل چریک پیر و بقیه پیر پاتال هایشان، نمونه آقای خرازی را بیاد بیاورید که چند سال پیش چه بلایی بر سرش آوردند.
  • سید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    16 5
    اصلاح طلبان ..ـهوع آور اگر انگشتت را عسل پیج کنی و در دهانشان بگذاری، نخست انگشتت را گاز می گیرند!
    • تبریزی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      3 3
      این چپ‌های سابق بعد از فروپاشی شوروی شکست عشقی خوردند و بد جور به دشمن سابقشان ایمان آورده و بیعت کردند و از غربگداهای سابق هم آتشی تر شدند و فرجی برایشان متصور نیست!!!!
  • دیده بان IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    7 2
    چی میشه که همه ی اصحاب رسانه در کنار هم و در کنار دولت و البته در حال رصد و نقد روزانه ی دولت و نه تخریب آن باشند و دغدغه ی همگی شان پیشرفت ایران و ایرانی باشد؟ چی میشه که احزاب و جناح ها رسانه ها و اصحاب رسانه را به ابزار قدرت طلبی و انحصار گرایی خودشون تبدیل نکنن و اصحاب رسانه هم به این آدم های قدرت طلب سواری ندن؟ یعنی میشه ؟
  • حامد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    16 3
    عجب چاپلوس ها و منافقینی هستند این اصلاح طلبان پست سر آقای رییسی بهش بد و بیراه میگن ولی رو در رو ازش تعریف و تمجید میکنند.
  • جلال IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    11 3
    کار جناب آقای رئیسی را باید ستود. با این حال، این حضراتِ به اصطلاح «اصحاب رسانه» بدانند که همه یا اکثر ایشان مؤثر در وضع فلاکت بار کنونی هستند و در پیشگاه ملت و خدای ملت باید عذرخواهی و توبه کنند بابت وارونه نمایی حقایق در 8 سال گذشته.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    10 3
    درود بر رییسی
  • GB ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    7 2
    جلسه موج سواری قوچانی. اصلاً من نفهمیدم خواسته ایشون چی هست.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    3 7
    آقای رئیسی سریعتر مشکلات اقتصادی را حل نمایید ما تحت فشاریم هنوز چیزی ملموس نیست
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    2 2
    بجای پافشاری بر شکاف نیروهای داخلی که در چارچوب قانون فعالیت می کنند و انتقادات و اختلافاتشان در داخل کشور است باید به تقویت نقاط مشترک و رفع معایب و اشکالات از هر طرف پرداخت و بجاش باید ریشه مزدوران سعودی اینترنشنال و جیره خواران من و تو را زد
  • محمدایوب IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    7 2
    الیاس حضرتی کمی وجدان خوب است این دولت آنقدر کار خوب انجام داده که شما مانند ..... چرا در دولت روحانی که دولت امنیتی ومحرمانه بود حتی قراردادهای کوچک را هم از مردم پنهان میکرد زبان به کام گرفته بودید اصلا روحانی شما اصحاب رسانه را آدم حساب میکرد
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    4 4
    چقدر تکثر!!!! خدای من .
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 2
    موضوع دارو تیتر آفتاب یزد را لطفا دستگاه های امنیتی ورود کنند و مو را از ماست بکشند ، دست های آلوده به گناه و کهنه کار و مجرب و قطعا وابسته به متصدیان امور که دستی در کار و امور دولتی داشته اند . و زنجیر وار تو در تو برای گمراهی و فرار طی سالیان دراز فراغ بال و در محیط امن خود و بری از نظارت راه برای سوءاستفاده میلیارد دلاری ایجاد نمودند . را شناسائی و شر مفاسد بر کنید ،
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 1
    چیزی که خیلی مشهوده اصولگراهاتامی تونن طرف مقابل رومی کوبن ولی آرزودارن موردتمجیدطرف مقابل قراربگیرن...
  • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 5
    چقدر شماها خوبید
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 2
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • قاسمی GB ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    خسته نشدین این همه وعده وعید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس