حاشیه بازی استقلال و نساجی| عذرخواهی هواداران استقلال از داور/ تساوی در ضربه به تیرک دروازه!

هواداران تیم فوتبال استقلال در پایان ۹۰ دقیقه مسابقه از داور عذرخواهی کردند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های استقلال و نساجی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

*اواسط نیمه دوم هواداران نساجی با تشویق ایسلندی از تیم محبوبشان حمایت کردند.

*دقیقه۷۷ بازیکن استقلال موقعیت عالی گلزنی در شش قدم حریف را با زدن توپ به بالای دروازه از دست داد تا افسوس شدید مجیدی را در پی داشته باشد. سرمربی استقلال در این صحنه بطری آب خودش را به زمین‌ کوبید.

بیشتر بخوانید:

پنالتی نساجی مقابل استقلال سوخت؟

*سرنگونی بازیکن نساجی در محوطه جریمه استقلال و در دقیقه۹۰، اعتراض شدید اعضای نساجی را در پی داشت. داور در این صحنه دستور به ادامه بازی داد اما سرمربی نساجی در اعتراض به داور چهارم اعتقاد داشت بازیکن استقلال باید کارت می‌گرفت. پس از این حقیقی با واکنش خود مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد تا با بیرون رفتن توپ، بازی‌ متوقف شود. در این لحظه نیمکت نشینان نساجی شدیدا اعتراض کردند و این اعتراضات در و عصبانیت شدید الهامی، در نهایت منجر به اخطار گرفتن سرمربی نساجی شد.

*پس از این اتفاقات، بازیکن نساجی در برخورد با بازیکن استقلال به زمین افتاد تا اعتراض شدید هواداران استقلال را درپی داشته باشد. استقلالی‌ها معتقد بودند بازیکنان حریف به بهانه مصدومیت مدام وقت کشی می‌کنند. در این صحنه فرهاد مجیدی بطری آب خودش را شوت کرد!

*در ثانیه های پایانی وقت های تلف شده نیمه دوم شوت صابر حردانی بازیکن استقلال پس از برخورد به تیرک افقی دروازه نساجی به زمین برگشت. استقلالی‌ها که در این صحنه معتقد به گل بودند به شدت به داور اعتراض کردند و هواداران این تیم نیز شروع به فحاشی کردند اما سپس آن‌ها با جویا شدن مرور تصویر آهسته از خبرنگاران، متوجه شدند که این توپ وارد دروازه نشده به همین خاطر با شعار داور دوست داریم به عذرخواهی از قاضی میدان پرداختند.

*در نیمه اول هم بازیکنان نساجی یک بار تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآوردند.

*در جریان اعتراضات استقلالی‌ها به داور، حرکات عجیب و غریب صالح مصطفوی قابل توجه بود. ضمن اینکه ساکت الهامی از رفتار اعضای تیم استقلال ابراز تعجب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    14 12
    اگه مجیدی بگه نمیدارن استقلال قهرمان بشه باید گفت تو حرف نزن
    • اس اس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      12 24
      گل استقلال رو الکی مردود کردن اون رو اگه حساب کرده بودن که الان تو نمی اومدی اینجا حرف الکی بزنی
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      پنالتی نساجی رو اگر گرفته بود که کار به وقت اضافه و گل مردودتان نرسیده بود! متاسفانه داوران مدیریت بازی را به عدالت در قضاوت ترجیح میدن! مثل خطای واضح هند پنالتی مدافع آلومنیوم در دقیقه آخر بازی با پرسپولیس!
  • نصرت IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    9 14
    داور با مردود شمردن گل، استقلال را نابود کرد
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      بله کیسه عادت کرده با پنالتی های مفت بازی ها را ببره اما این بار نشد اصلا کیسه شخصت قهرمانی نداره
  • ایران جوان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    4 10
    زورمون به داور نرسیدگل سالم رو مردود اعلام کردوضمینه حذف استقلال رو فراهم کرد
    • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      6 3
      داوران که مال شما هستن. خدا خواست باوجود انواع حمایتها زمین گیر شین. شاید به فوتبال جوانمردانه روی بیارین
    • تهرانی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      5 2
      شمایی که گل استقلال را که در وقت اضافه دوم به گفته خودتون سالم بود وداور مردود کرد رو باعث حذف تیمت میدونی پنالتی نساجی تو دقیقه نود بازی رو چرا نمیگی که اگه داور میگرفت به وقت اضافه کشیده نمی شد
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    3 2
    ارنج ضعیف چیده شده بود یامگا به درد نمیخو ه حسین زاده درخدمت تیم نیست خودخواهانه با ی میکنه ارسل نیومد سبحانی ضعیف بازی کرد نیک نفس و غلامی هم چنگب بدل نزدند ولی گل سالم را ناجوانمردانه نگرفت و یک هند پنالتی مسلن را و استقلال را نابود وردنر
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      5 2
      مرد باشید حق رو بگید.کاملا مشخصه رمضانی جان ملکی رو با دست هل میده میخوره به حقیقی.حداقل پیش وجدان خودتون منصف باشید اگه وجدان دارید.
  • حمید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 1
    مثل پرسپولیسیها مردانه بازی کنید آرش رمضانی خطا کرد و یک پنالتی هم برای نساجی نگرفت. کار خدا بود زمین گیر شوید. پنالتی گرفته بود الاستقلال به وقت اضافه نمی رفت. داورها که برای شما است. وزیر فدراسیون برای شما است.
    • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      خواب دیدی خیر باشه !!!
  • ایرانی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 2
    بیخود روی گل رمضانی زوم نکنید دقیقه 92 خطای پنالتی محرز وآشکار غلامی روی اسلامی گرفته می شد پرونده استقلال در همان وقت قانونی بسته می شد وکار به وقت اضافی نمیکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس