تخصیص ارز دولتی برای راه‌اندازی خط تولید سیگار خارجی توسط روحانی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق گزارش مدیرعامل شرکت دخانیات، رئیس جمهور سابق به راه‌اندازی خط تولید سیگار خارجی در کشور ارز دولتی تخصیص داد و خط تولید این سیگار را افتتاح کرد.

به گزارش مشرق، مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان بهزیستی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی را از آسیب‌های اجتماعی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: آقای قادری در گزارش خود عنوان کرد که مشکل ما در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی تعدد دستگاه‌ها در این حوزه است، مضافا اینکه در تخصیص اعتبارات برای این منظور یک عدم تعادل وجود دارد و سهم بهزیستی از این اعتبارات پایین است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت دخانیات نیز در کمیسیون حاضر شد و گزارشی را از وضعیت کنونی این شرکت به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: طبق گزارش ارائه شده سهم شرکت دخانیات از بازار ایران از  ۸۵ درصد به حدود ۱۰ درصد کاهش یافته و تعداد کارگران این شرکت از ۱۰ هزار نفر به ۴ هزار نفر تقلیل یافته است.

وی افزود: علاوه بر این سطح زیر کشت توتون در کشور از ۹ هزار هکتار به هزار هکتار کاهش یافته که این موارد مشکلات جدی را در حوزه اشتغال ایجاد کرده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: مدیرعامل شرکت دخانیات در گزارش خود مهم‌ترین علت این وضعیت را ورود سیگار شرکت‌های چند ملیتی به بازار ایران دانست و عنوان کرد که ورود سیگارهای خارجی به بازار ایران باعث شده مشکلات جدی در این زمینه برای شرکت دخانیات ایجاد شود.

انصاری خاطرنشان کرد: در دولت قبل ارز دولتی برای راه‌اندازی خط تولید سیگار خارجی در کشور تخصیص یافت و شخص آقای روحانی خط تولید این سیگار در کشور را افتتاح کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    24 6
    عکس روحانی رو تمام سیگار ها بزنین ملت متوجه میشن سیگار چقدر ضرر داره
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      11 7
      رو دستمال چاپ کنن بهتره!!! خخخخخ
    • ایرانی GB ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      9 0
      ماله کش های حسن شروع کرده اند به کلیک منفی زدن واسه هر کسی که علیه حسن جان شون ( خدای مقدس جماعت مثلا" اصلاح طلب ) نظر و کامنت بده
    • حامد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      6 0
      عالی بود
    • وطنم IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      8 0
      چه فکر جالبی. همه ضد سیگار خواهند شد.
  • محمدایوب IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    7 0
    هر بار خبری از خیانت های این نوکر کدخدا را منتشر می‌کنید دل مردم رابه درد می آورید حالا که قرار نیست نه پاسخگو باشد نه محاکمه شود بگذارید مردم به درد خود بمیرند توهم به ریش مردم آن خنده نحسش رابکند آقایان نمایندگان مجلس آقای اژه ای بدانید قیامتی هست وحساب وکتابی پل صراط مردم جلوی شما را میگیرند
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 0
      من هم از امضا کنندگان درخواست محاکمه فریدون هستم و از کسانی که به هر دلیلی محاکمه این شخص پلید رو انجام نمیدن نمیگذرم
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    11 1
    چون مال نعمت زاده و جهانگیری بود صندودارهای هاشمی و خاتمی
  • حسین PL ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    9 1
    باید پیگیری بشه کدام یک از اطرافیانشون در این قضیه منافع داشتند و محاکمه بشن. ارزی که برای مایحتاج و داروی مردم بود را صنایع سیگار سازی راه انداختن؟ حداقل اگر صادرات هم‌میشد باز یه سود حداقلی داشت
  • مجید IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    شفاف بگویید سیگارهای برند توسط چه ارگان و نهادی ساخته میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس