احتمال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه طی ساعات آینده

برخی منابع صهیونیستی از احتمال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه طی ساعات آینده خبر می دهند.

به گزارش مشرق، همزمان با حمله موشکی صورت گرفته از نوار غزه به سوی مناطق اشغالی فلسطین، «آلون بن دیوید»، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش طی ساعات آینده در واکنش به شلیک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی، اهدافی را در نوار غزه مورد حمله قرار خواهد داد.

از سوی دیگر روزنامه «یدیعوت آحرونوت» نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از قبل، بانک اهداف خود در غزه را مشخص کرده بود تا در صورت هرگونه حمله راکتی از سمت این باریکه، این اهداف را مورد حمله قرار دهد و احتمال دارد امشب ارتش برخی از این اهداف را بمباران کند.

ساعاتی پیش تر، منابع منطقه‌ای از به صدا درآمدن آژیر خطر در اطراف نوار غزه خبر دادند.

همین منابع شلیک یک مجموعه موشک به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را تائید کرده و گفتند سامانه گنبد آهنین اسرائیل از رهگیری موشک‌ها عاجز ماندند.

در عین حال رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند سه موشک شلیک شده از غزه رهگیری شده است.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک موشک که از غزه شلیک شده بود به وسیله گنبد آهنین رهگیری و سرنگون شده است.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی گفتند پرتاب این موشک، اولین حمله از غزه به اسرائیل در هفت ماه گذشته به شمار می‌رود.

از سوی دیگر در خبری فوری منابع دیگری جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله راکتی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را برعهده گرفت.

همزمان با شلیک موشک از نوارغزه به مناطق اشغالی، حسن لافی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی گفت: موشکی که شامگاه دوشنبه از نوار غزه پرتاب شد حاوی پیام‌های زیادی است. لافی تاکید کرد که اولین پیامی که این موشک حمل می‌کند این است که پیوند بین غزه، قدس و کرانه باختری یک رابطه جدایی ناپذیر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    در سال ۵۷ سیمرغ باستانی ایران، بال زدن آغاز کرد دوباره از جای بلند شد و اینبار به یاری شاه جهان یعنی مهدی فاطمه برخواست. تا سلحشوری باشد از بین هزاران سلحشور تحت فرمانِ سرورمان مهدی عج.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس