حمله راکتی مقاومت فلسطین به زخمی شدن صهیونیست ها منجر شد

پس از حمله راکتی مقاومت به سدیروت، وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته و گفته شده این حمله راکتی منجر به زخمی شدن برخی صهیونیست ها هم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، همزمان با اعلام خبر شلیک راکت از نوار غزه به سمت مناطق اشغالی، منابع عبری زبان اعلام کردند که در نتیجه این حمله راکتی از سوی مقاومت فلسطین که شهر اشغالی سدیروت در مجاورت باریکه غزه را هدف قرار داده بود، حداقل ۴ صهیونیست زخمی شدند، هرچند گفته شده این جراحات‌ها عمیق نبوده است.

براساس این گزارش، یکی از راکت‌های مقاومت به داخل شهر سدیروت اصابت کرده و آسیب‌ها و خسارت‌هایی نیز به این منزل وارد آمده است.

بیشتر بخوانید:

خودزنی گنبد آهنین؛ شلیک ضدهوایی غزه پدافند اسرائیل را سردرگم کرد +فیلم

همچنین پایگاه خبری عبری زبان «حدشوت بیتخون سدیه» اعلام کرد که حداقل ۳ راکت از نوار غزه به سمت شهرک سدیروت شلیک شده است.

کمتر از یک ساعت پیش، برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه به صدا در آمده است.

در همین ارتباط برخی منابع از حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی خبر می‌دهند و همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال بررسی علت به صدا در آمدن آژیر هشدار در شهرهای صهیونیستی مجاور باریکه غزه هستند.

همچنین منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند که صدای ۳ انفجار در منطقه سدیروت در نزدیکی مرز نوار غزه شنیده شده است.

منابع دیگری نیز از شلیک دست کم ۵ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی خبر دادند و رسانه‌های عبری زبان فعال شدن سامانه گنبد آهنین برای مقابله با راکت‌های مقاومت را تائید کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس