موج جدید حملات علیه نوار غزه؛ شرق خان یونس بمباران شد

رزمندگان مقاومت فلسطین برای دومین بار موشک به سمت هواپیماهای رژیم صهیونیستی که به غزه حمله کردند، شلیک کرده اند.

به گزارش مشرق، خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد: مقاومت فلسطین برای دومین بار ظرف یک هفته به سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی موشک زمین به هوا شلیک کرد.

منابع وابسته به مقاومت فلسطین اعلام کردند: مقاومت یک موشک زمین به هوا به سمت هواپیماهای اسرائیلی شلیک کرده است.

این منابع افزودند: مقاومت موشک‌های جدیدی از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک نکرده است.

دو روز قبل هم خبرنگار المیادین با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب غزه اعلام کرد که مقاومت فلسطین با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با موشک دوش پرتاب مقابله کرده و آنها را فراری داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اذعان کرده بودند که موشک دوش پرتاب از سوی مقاومت فلسطین به سوی جنگنده‌های صهیونیست پرتاب شده است.

این رسانه‌ها همچنین اذعان کرده بودند که جنگنده‌های این رژیم مجبور به ترک آسمان غزه پس از شلیک موشک هدایت شونده به سوی آنها شده‌اند.

منابع وابسته به مقاومت هم اعلام کرده بودند که موشک به کار گرفته از نوع روسی و دوش پرتاب است که برای اولین بار شلیک شده است.

این منابع افزوه بودند: عبور دشمن از قواعد درگیری در غزه با واکنش روبرو خواهد شد و به انفجار اوضاع منجر خواهد شد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرده بود که بامداد روز سه شنبه با موشک دوش پرتاب با هواپیماهای متجاوز اسرائیلی در آسمان غزه مقابله کرده است.

قسام در بیانیه‌ای تاکید کرده بود که رأس ساعت ۱:۳۵ بامداد سه شنبه با موشک دوش پرتاب اقدام به شلیک موشک زمین به هوا به سمت هواپیماهای اسرائیلی که در حال بمباران مناطقی در نوار غزه بودند، کرده است.

هواپیماهای متجاوز اسرائیلی بلافاصله پس از شلیک این موشک آسمان نوار غزه را ترک کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    6 0
    رژیم صهونیستی را نابود می کنیم
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    7 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    خوب چه می شود روسیه تعدای از این موشک های اهدایی غرب را به فلسطینیان بدهد خود امریکا و اروپا از ارسال تسلیحات به اوکراین عقب نشینی می کنند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    باید تعداد زیادی از این موشک های اهدایی غرب به اوکراین باید به فلسطین و جنگجویان افریقا مثل کشور مالی و نیجر و چاد برسد تا حسابی از شرمندگی اسرائیل و فرانسه استعمارگر افریقا و امریکا و نیروهای افریکوم در بیایند موشک های بهتری از نوع روسی هستند
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    سلام و درود خداوند یکتا بر شهیدان و جبهه های مقاوت اسلامی در سراسر کرۀ زمین. درود بر فلسطین. درود بر لبنان. درود بر شیعیان مظلوم عراق و سوریه. درود بر شیعیان مظلوم عربستان و بحرین. درود بر مردم مظلوم افغانستان. درود بر شیعیان مظلوم یمن. درود بر ایرانی های وطن پرست. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر فرانسه. مرگ بر آلمان. مرگ بر روسیه. مرگ بر چین. مرگ تروریست های تکفیری (داعش و طالبان و ...). مرگ بر آل سعود. مرگ بر آل خلیفه (اشغالگران استان چهاردهم ایران). مرگ بر امارات. مرگ بر هند. مرگ بر مسئول خائن و بی لیاقت. مرگ بر هر کسی که با این جنایتکاران هم پیمان می شود. مرگ بر گران فروش ها. مرگ بر احتکار کنندگان کالا. مرگ بر اختلاس گران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس