کد خبر 1364866
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان و در یک فرایند تربیتی با دانش آموز آستارایی و خانواده این دانش آموز دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری بعد ظهر امروز، طی سفری سرزده، با دانش آموز آستارایی دیدار و از او دلجویی کرد.

وی با حضور در مدرسه این دانش آموز و دیدار با خانواده او، از این دانش‌آموز دلجویی و معلمان، دانش‌آموزان و اولیا را به استفاده از مناسب‌ترین شیوه‌های تعلیم و تربیت در دوره پساکرونا توصیه کرد.

وزیرآموزش و پرورش از معلمان خواست تا با سعه صدر بیشتر با دانش آموزان برخورد کنند، در ادامه افزود: بیش از دو سال است که مدارس بسته بوده و دانش آموزان در محیط قرنطینه قرار داشتند، اکنون که دانش آموزان به مدرسه می‌آیند، برخی تمایلات رفتاری سرکوب شده آنان ممکن است در مدرسه به صورت شدید بروز پیدا کند و این امری طبیعی است.

نوری در ادامه گفت: باید ما و عوامل مدارس، این ملاحظات و موارد را درک کنیم و خانواده‌ها و اولیا با فرزندان خود بیشتر مدارا کنند تا این آهنگ زیستی در زیست بوم جدید به حالت اول خود بازگردد.

وزیرآموزش و پرورش در حضور مسئولان، مدیران و در جمع دانش آموزان مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا حضور یافت و با اهدای یک هدیه به این دانش آموز از او دلجویی کرد.

شایان ذکر است؛ روز گذشته دانش آموزی در مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا، تنبیه بدنی شد و فیلم آن در فضای مجازی منتشر گردید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    نمیدونم چرا آستارا اینهمه حاشیه داره وقتی میری مردمشون به چشم مجرم نگاهت میکنند و به بهانه هایی زود درگیر شده و بقیه اهالی بدون اطلاع سر مسافر میریزند اجناس را گران میفروشند کلا رحمی در قبال مسافران ندارند البته خیلی هم آستارایی با فرهنگ هست همه اینجور نیستند امیدوارم ان اهالی با فرهنگ استارا این بی فرهنگها را به راه راست هدایت کنند این تعصبات جاهلانه و قومیتی و منطقه ای خریدار نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس