کد خبر 1490635
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
ماجرای اهدای تخته‌‌نرد به دانش‌آموزان مدارس سمپاد قزوین/ آموزش و پرورش عذرخواهی کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ماجرای هدایای بازی فکری و هوشی در یک مدرسه تیزهوشان را تشریح و از جمع آوری این بازی فکری به محض اطلاع خبر داد.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته حواشی مراسم تقدیر از دانش آموزان مدرسه دخترانه تیزهوشان قزوین، اهدای تخته نرد در این برنامه و انتشار خبر آن، در فضای مجازی خبرساز شد.

خبرنگار ما برای بررسی صحت ماجرا و جزییات آن، با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت‌وگو کرده است.

نقی سیاهکالی مرادی در این خصوص گفت: به مناسبت روز سمپاد، ۲۲ اردیبهشت از سوی اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه تیزهوشان منطقه ۳ قزوین، برنامه ای برگزار شده بود. هدایایی هم برای تمام دانش آموزان این مدرسه که ۳۵۰ نفر بودند، از یک فروشگاه بازی هوشی تهیه شد.

وی افزود: پس از توزیع مشخص می شود در بین بازی‌های فکری تهیه شده برای دانش آموزان، ۹۰ بسته از ۳۵۰ بسته هدیه تهیه شده متفاوت بوده که حساسیت‌هایی ایجاد و در رسانه ها منعکس می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع، بررسی های لازم صورت گرفت و نسبت به جمع آوری ۹٠ جعبه بازی متفاوت که از جمله تخته نرد هم بوده، اقدام می شود و قضیه خاتمه می یابد.

سیاهکالی مرادی با عذرخواهی از اتفاق پیش آمده، اضافه کرد: در هر موقعیت و جایگاهی ممکن است خطا و اشتباه رخ دهد؛ البته این اشتباه نباید هدفمند باشد.

وی در پایان درباره شایعه ارتباط مدیر فروشگاه بازی فکری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم گفت: مدیر فروشگاهی که از آن خرید صورت گرفته ارتباطی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارد؛ می‌طلبد دستگاه های نظارتی، بر این فروشگاه ها نظارت داشته باشند تا از فروش اقلام و اجناس غیرمجاز جلوگیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    1 0
    ماستمالیزیژیشن!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 1
    میگن دنیا رو خدا آفریده اما همه لذتهایش کار شیطان است!! حالا یا شیطان واقعی یا عوامل زمینی اش! تخته نرد راهم که مثل هندوها مثل شطرنج مال خود کردند تازه به فکر هویت ملی خواهید افتاد.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 0
    کار از بیخ خرابه. اگر صداش در نمیامد پس نمیگرفتند. اینها هیچ التزامی به دین ندارند و برید ببینید زن های خودشون بی حجابند. صاف صاف هم سر کلاس ها علیه اسلام حرف میزنند و دو قورت و نیمشون باقیه. اون وقت ما را هر سال میکشند گزینش که مبادا بچه های مردم فاسد بشن! شما خودت ام الفسادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس