گلایه وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعطیلی مداوم مدارس

وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعطیلی مداوم مدارس برای آلودگی هوا، گلایه کرد و گفت: درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری شود؛ دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند زیرا از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند.

به گزارش مشرق، این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل است، کلاس‌های درس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) دنبال می‌شود اما مسأله این است که آموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری نیست و این موضوع باعث می‌شود که دانش‌آموزان دچار افت تحصیلی شوند.

صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: «در حال حاضر به نظر می‌رسد تنها راهکار حل مسأله آلودگی هوا، تعطیلی مدارس است و دیواری کوتاه‌تر از مدارس پیدا نمی‌شود؛ گلایه‌مندی ما از همین موضوع است و بعد می‌گویند چرا دچار افت تحصیلی شدیم».

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، امروز در حاشیه نشست ارائه و نقد الگوی اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، درباره تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا گفت: «به طور کلی درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند».

وی ادامه داد: «دانش آموزان نباید تعطیل باشند، زیرا از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند. همه هم به ما اعتراض می‌کنند که چرا مدارس تعطیل است. در حالی که ما هم در دوران کرونا و هم این ایام، تابع تصمیم دوستان ذی‌ربط هستیم و این موارد را اعلام می‌کنند؛ اما قلبا ناراحت هستیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی خودروی برقی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس