حاشیه بازی نساجی و مس کرمان| ورزشگاه آزادی به رنگ مازندران درآمد/ تأخیر دو تیم برای ورود

ورزشگاه آزادی پیش از شروع دیدار نساجی و مس کرمان حال و هوای استان مازندران را به خود گرفته و طرفداران تیم میزبان به حمایتی پرشور از تیم محبوب خود پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نساجی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی از مس کرمان میزبانی می‌کند.

* در فاصله حدود ۹۰ دقیقه تا شروع بازی حدود ۵ هزار هوادار تیم مازنی روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بودند.

* طرفداران نساجی پس از پخش موسیقی‌های مربوط به استان مازندران با شور و حرارت خاصی تیم‌شان را تشویق کردند و حرکات موزون انجام می‌دادند.

* طبق مصوبه شورای تأمین هواداران نساجی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه یعنی ۲۵ هزار صندلی را بلیت خریداری کرده، اما نقطه مهم اینجا است که مازندرانی‌ها تنها از درب دروازه شرق ورزشگاه آزادی مجوز ورود داشتند.

* در شرایطی که طبق قوانین AFC و فیفا باید تیم‌ها ۹۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند اما هر دو تیم در این امر تأخیر داشتند. تیم مس ساعت ۱۹:۱۳ دقیقه به ورزشگاه آمد و نساجی نیز با تأخیری بیشتری وارد استادیوم شد.

* هواداران نساجی با در دست داشتن بنری از هم گروهی خود با سه تیم متمول حوزه خلیج فارس یعنی العین امارات، الهلال عربستان و السد قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند. این در شرایطی است که آنها هنوز به فینال جام حذفی نرسیده اما به پیشباز حضور در لیگ قهرمانان رفتند.

* مهدی سیدعلی پس از قضاوت پرحاشیه‌اش در دربی پایتخت برای اولین‌بار به ورزشگاه آزادی آمد و همراه دو کمک خود حدود ۱۰۰ دقیقه مانده به شروع بازی زمین ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

* طرفداران نساجی شعار معروف خود یعنی نساجی امید شهر خسته را در ورزشگاه آزادی اجرا کردند.

* در شرایطی که تیم مس کرمان می‌تواند از ۱۰ درصد ظرفیت هواداران حاضر در ورزشگاه مسابقه استفاده کند اما فقط  سه اتوبوس از کرمان خود را برای تماشای بازی به تهران رسانده بودند.

* پیراهن بزرگ نساجی در گوشه‌ای از ورزشگاه آزادی نصب شده بود.

* رحیم دست‌نشان برادر مرحوم نادر دست‌نشان اسطوره فوتبال قائمشهر نیز در ورزشگاه حضور داشت.

* جابر صادق‌زاده کشتی‌گیر و جاسم دلاوری بوکسور کشورمان پیش از بازی در اردوی تیم نساجی حاضر شده و به شاگردان ساکت الهامی روحیه دادند.

* طرفداران نساجی بارها تشویق ایسلندی را اجرا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس