فنی حرف بزنند و نساجی را تحسین کنند/ کجا مقابل استقلال اتوبوسی دفاع کردیم؟

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: مانده‌ام چرا بعد از بازی شب گذشته ما با استقلال هیچکس فنی حرف نمی‌زند.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در گفت‌وگویی در مورد تشویق خود توسط هواداران استقلال پیش از دیدار شب گذشته این تیم با نساجی اظهار داشت: دست هواداران استقلال درد نکند. خاطرات من زنده شد. ۱۷-۱۶ سال در استقلال بازی کردم و ورزشگاه آزادی برای من پر از خاطره است. از این اتفاق خیلی خوشحال شدم، وقتی طرفداران را دیدم یاد قدیم افتادم، البته این موضوع نسل به نسل ادامه دارد، از نسل ما که گذشت و امیدوارم هواداران از نسل بعدی هم این گونه حمایت کنند. بازیکن و مربی می‌آیند و می‌روند اما طرفداران و نام استقلال همیشه هستند.

* کجا اتوبوسی دفاع کردیم؟

وی در مورد برتری نساجی در این مسابقه و رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی که البته با ثبت رکورد ۳۰۰ دقیقه گل نخوردن در طول این فصل برابر استقلال رقم خورد، توضیح داد: از شب گذشته درباره حواشی این مسابقه صحبت‌های زیادی شده اما هیچ کس فنی حرف نمی‌زند. کسی نمی‌گوید نساجی فوتبال خوبی بازی کرد. کجا اتوبوسی دفاع کردیم؟ فقط سه دفاع در زمین گذاشتیم. خدا را شاهد می‌گیریم وقتی کریم اسلامی هم زمین خورد هدفش اتلاف وقت نبود، او آسیب دید و سریع این بازیکن را تعویض کردیم.

* چه قدر خوب است بعد بازی می‌گفتند دم نساجی گرم که با این بضاعت استقلال را در آزادی شکست داد

مربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: ۴ بازیکن ما مثل حسن نجفی و اکبر صادقی قبل از بازی آسیب دیده بودند و دقیقه ۹۰ مشخص شد بازی می‌کنند. نمی‌توانیم شرایط نساجی را با استقلال مقایسه کنیم، برخی بازیکنان ما اولین بار بود که مقابل هواداران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. چقدر خوب است که بعد از بازی بیایند و بگویند که دم نساجی گرم که با این شرایط، بضاعت و نفرات، استقلال را که صدرنشین لیگ برتر است در ورزشگاه آزادی شکست داد. استقلال تیم خود من است، با آن زندگی کرده و افتخارات زیادی با این تیم به دست آوردم. عاشقانه استقلال را دوست دارم، اما نباید بگویند نساجی وقت تلف کرد.

*استقلال با ۴ بازیکن خارجی باید از ما که ۵ بازیکن روی نیمکت نداریم سرتر باشد

بیانی عنوان کرد: خواهش می‌کنم مقداری هم فنی حرف بزنید. باید استقلال سرتر از نساجی باشد. مگر باید استقلال در زمین از ما ضعیف‌تر باشد؟ این تیم ۴ بازیکن خارجی در اختیار دارد، اما ما روی نیمکت ۵ بازیکن هم نداریم. بودجه و نفرات دو تیم را با هم مقایسه کنید. باید استقلال ما را ببرد، اما وقتی سه بازی به این تیم نباخته‌ایم،‌ یعنی فنی کار کرده‌ایم. شاید یک یا دو بازی شانسی بوده، اما گل نخوردن در سه مسابقه اتفاقی نیست. همین که مقابل تیم بزرگ استقلال ۳۰۰ دقیقه گل نخورده‌ایم باید به ما بگویند عجب تیمی هستید و نساجی را تحسین کنند. برخی مواقع چیزهایی می‌شنوم که تعجب می‌کنم، بازیکن نباید چنین صحبت‌هایی کند.

* در جام حذفی هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی قهرمانی هستم

وی در مورد اینکه از شب گذشته خیلی‌ها اعتقاد دارند که نساجی مدعی اصلی کسب قهرمانی جام حذفی تبدیل شده است، توضیح داد: در جام حذفی هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی هستم، استقلال، پرسپولیس، گل گهر، سپاهان و فولاد که همه جزو تیم‌های صدرنشین هستند از این مسابقات کنار رفتند. آنها، کادر فنی، مدیریت، بودجه و بازیکنان قوی دارند. کار نساجی هم از همین الان در جام حذفی شروع شده است، فقط امروز وقت شادی داریم و هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواهیم بیشتر خوشحالم باشیم. از امروز باید بیشتر به بازیکنان فشار بیاوریم.

فنی حرف بزنند و نساجی را تحسین کنند/ کجا مقابل استقلال اتوبوسی دفاع کردیم؟

* دیدار با مس کرمان هم مانند بازی با استقلال برای ما یک فینال است

مربی نساجی ادامه داد: دیدار بعدی برای ما مثل یک فینال است و باید برای آن هم تمرکز داشته باشیم. همان گونه که بازی با استقلال یک فینال بود. اگر مس کرمان را هم ببریم، باید باز هم برای آخرین بازی خود در جام حذفی تمرکز بگذاریم. الان نمی‌توانیم به بچه‌ها بگوییم کار تمام شده است. همه تیم‌ها کار می‌کنند، مس کرمان مدعی صعود به لیگ برتر است.

* الهامی در طول روز فقط ۵ ساعت می‌خوابد

بیانی افزود: متأسفانه برخی‌ها فکر می‌کنند که فقط استقلال کار می‌کند و تیمی مثل نساجی کار و تمرین نکرده است. فکر کرده‌اند نقاط ضعف و قوت استقلال را نمی‌دانیم. شاید باور نکنید، اما ساکت الهامی در طول شبانه روز فقط ۵ ساعت می‌خوابد، از ساعت ۶-۵ صبح بازی‌های تیم‌های مقابل مثل استقلال را آنالیز می‌کند. فوتبال‌های خارجی را می‌بیند و نکات آن را در زمین پیاده می‌کند. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

* حدادیان به عنوان بخش خصوصی عاشقانه نساجی را حفظ کرده است

وی عنوان کرد:‌ این موضوع را هم در نظر بگیرید از روز اولی که به نساجی آمدیم مدام روی هوا هستیم. هنوز زمین تمرین درستی نداریم، تازه چمن زمین کارگران خوب شده است. تا قبل از عید برای تمرین زمین نداشتیم و در زمین‌هایی مثل دانشگاه تهران تمرین می‌کردیم. نساجی مشکلات خاص خودش را دارد. تصور نکنید این تیم امکاناتش خیلی زیاد است. خدا را شاهد می‌گیرم امکانات تیم‌های دیگر از ما خیلی بیشتر است. یک باشگاه خصوصی هستیم، بودجه تیم‌های دولتی را نداریم، اسپانسر آن چنانی نداریم و نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. باید از رضا حدادیان، تشکر کنیم که عاشقانه مجموعه نساجی را حفظ می‌کنند. او و مجموعه وارش به تیم ما محبت دارند و شرایط خوبی به وجود آورده‌اند تا مردم مازندران خوشحال شوند.

* بدون دیدن فیلم بازی قضاوت داور را آنالیز می‌کنند

مربی نساجی در مورد انتقاد اعضای تیم استقلال از داوری بازی پاسخ داد: خدا را قسم می‌خورم که عرب براقی خوب سوت زد. متأسفانه بازیکن یا طرفدار ما هنوز بازی تمام نشده و فیلم صحنه‌ها را ندیده است، در مورد قضاوت داور آنالیز می‌کند. فیلم بازی را ببینید و روی نقاط ضعف و قوت تیم تمرکز کنید. ببینید نقاط ضعف ما چه بوده و چرا توانستیم استقلال بزرگ را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. هر وقت این کار را انجام دادید ۲۴ ساعت بعد می‌توانید در مورد داوری هم تحلیل کنید. متأسفانه بازیکن و مربی در شرایطی که هنوز فیلم را ندیده‌اند در مورد بازی اظهارنظر می‌کنند و می‌گویند این گونه شد و حقمان را خوردند.

* مجیدی نظرش را گفته اما پنالتی روی بازیکن ما را هم نگرفتند

بیانی در خصوص ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه اگر گل آرمان رمضانی سالم نباشد، مربیگری را کنار می‌گذارد، گفت: او نظرش را گفته. فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی برای تیمش زحمت می‌کشد، اما چرا اتفاقات قبل از آن گل را نمی‌بینید که توپ ما به تیر خورد. اگر بخواهیم این حرف‌ها را بزنیم باید بگوییم داور پنالتی روی کریم اسلامی را هم نگرفت. فوتبال همین است. در جام حذفی یک تیم باید ببرد و تیم دیگر بازنده شود.

* چه خوب است بعد از بازی به هم تبریک بگوییم

وی افزود: چه خوب است که بعد از بازی به یکدیگر تبریک بگوییم.خوشحالم ساکت الهامی با وجود برنده شدن نساجی به مجموعه استقلال تبریک گفت. من هم به عنوان یک استقلالی به آنها تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم تیم خوبی دارند. مجموعه مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان استقلال خوب هستند و این تیم ۲۶ هفته شکست نخورده است. نیمکتی قوی در اختیار دارد اما با توجه به بضاعتی که در اختیار داریم رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کار خیلی بزرگی است.

فنی حرف بزنند و نساجی را تحسین کنند/ کجا مقابل استقلال اتوبوسی دفاع کردیم؟

* صبح و شب مردم قائمشهر نساجی است و لیاقت‌شان بیشتر از این حرف‌ها است

بیانی در مورد حمایت هواداران نساجی از این تیم در جریان بازی با استقلال و شادی آنها پس از برتری در این مسابقه توضیح داد: آنها واقعا بی‌نظیر هستند. حتی قبل از اینکه به این تیم بروم گفتم هواداران نساجی عاشق تیمشان هستند. آنها در قائمشهر یک سینما ندارند و تمام عشق‌شان همین تیم است. از شب گذشته دیدید در خیابان، جاده و حتی مدارس شهر چه خوشحالی به راه افتاده است. مردم صبح و شب‌شان نساجی است. چقدر خوب است این تیم سرپا بماند. قائم‌شهر لیاقتش بیشتر از این حرف‌ها است.

مربی نساجی گفت: تازه مشغول آماده کردن یک زمین برای این تیم هستند در حالی که باید استادیوم ۶۰-۵۰ هزار نفری در اختیار داشته باشند. مردم در این شهر لذتی ندارند و فقط می‌توانند از فوتبال و بازی نساجی لذت ببرند. عشق‌شان هم این است که نساجی سرپا بماند. بار دیگر به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم موافقیت‌های ما تداوم داشته باشد تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    6 4
    همچین می گه شکست دادیم انگار سه تا زدن! کلا یه موقعیت داشتند تو 120 دقیقه! گلرتونم که مثلا دو بازی قبل با همه جاش توپ دراورد از تو گل
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 1
    کیسه فنی نمیدونه چیه با زبان هوچیگری حرف بزن تا قشنگ متوجه بشن
  • سید IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    4 0
    خجالت بکش بابا کلا رو زمین پهن بودید داور آنجاهایی که یادتون می رفت خودش وقت رو تلف می کرد
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 0
    شاهرخ دوست داشتنی شاهرخ با غیرت اگر غیرت داری حتما داری تعصب داری حتما داری شرف داری حتما داری بیا خدا را واسطه کن با ساکت الهامی مشورت کن یک بار بیا وجدانتون را بزار وسط اعلام کنید چون داور به ناحق حق تیم استقلال را خورد وما باید دو بر صفر بازنده می‌شدیم بازی با مس کرمان بازی نکنید چون حق استقلال بود نه شما تا این داورهای نفهم بفهمند که تو زمین چه جور سر یک تیم ریشه دار را میبرن. شما بیایید از ادامه جام حذفی انصراف بدهید اگر انصراف بدهید کار بسیار مهمی انجام داده آید چون حق استقلال بود برود مرحله بعد نه نساجی من از شاهرخ خان والهامی می‌خوام این کارا بکنن. بازی با مس کرمان انجام ندن بگویید حق استقلال است نه نساجی تا داورها بفهمند دفعه بعد درست قضاوت کنند عاشقتم شاهرخ جون کوجیک شما اصغر جوشقونی
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      0 0
      توهم بالاست کیسه هم ۳ امتیاز گل گهر رو جوانمردی کنه برگردنه.
  • مسعود IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 2
    فرهاد جون یاد بگیر اینهم یک استقلالی است درفوتبال همش چرخاندن توپ و سانتر کردن و90 دقیقه دویدن نیست تیم‌ها روی تک تک نفرات بررسی می‌کنند تا آنها را از کار بیاندازند واین مربی تیم مقابل است که با همفکری دستیاران خود بر آن فائق آید فرهاد فکر اینرا نکرده بود ولی در فوتبال حذفی دیگر جای اشتباه نیست من فکر میکنم اصلا به فکر پنالتی هم نبودند. اصولا تیم های بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد که هنوز فرهاد به آن بلغ نرسیده است. مربی تیمهای خارجی راببینید پس از هر بازی به یکدیگر تبریک می‌گویند وبه کسی نه تهمت ونه اعتراض می‌کنند اصل ورزش همین است. افسوس وصد افسوس که ما هنوز کار داریم تا به یک بازی آنها برسیم
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    2 0
    12 نفر ریخته بودید رو دروازه (تیمتون و داور)
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    چرند نگو اگر ضربات پنالتی نبود چطوری میخواستید استقلال رو ببرید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس