کد خبر 1364994
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
واکنش جالب علیرضا حقیقی در خصوص پیوستن به پرسپولیس

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران واکنش جالبی نسبت به شایعه حضورش در پرسپولیس داشت.

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقی پس از برتری یک بر صفر نساجی برابر مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مردم مازندران لایق برتری در این برد بودند چرا که لیاقت آنها خیلی بیشتر از این حرفها است. این بازی یکطرفه بود کل بازی دست ما بود. حریف فقط آمده بود وقت کشی کند و چیز خاصی از آنها ندیدیم. آنها تنش ایجاد کردند و ۱۰ دقیقه بازی را خواباندند.

وی افزود: اگر می‌خواستیم درگیر حواشی شویم ما بازنده بودیم. خدا این عزت را به ما و مردم خوب مازندران داد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در مورد چالش هفته قبل با یک خبرنگار که گفته بود اگر زلاتان بود برخورد دیگری می‌کرد گفت: گذشته‌ها گذشته است‌. ما بازی را هفته قبل مقابل تیم بزرگ استقلال بردیم و خسته بودیم. اگر زلاتان آنجا بود طرف را با خاک یکسان می‌کرد. اگر خبرنگارها نباشند هیج خبری نیست و من برای آنها احترام قائل هستم.

وی در مورد شام مشترک با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و آیا این به این معناست که شما فصل بعد به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه می‌شوید گفت: سوال بعد لطفاً.

حقیقی در مورد کلین‌شیت در بازی‌های اخیر گفت: این موفقیت برای کل تیم است برای مثال امروز حامد شیری گل زد انگار من خودم گل زدم. 

وی در مورد حضور هواداران نساجی تاکید کرد: از تک تک هواداران تشکر می‌کنم. دوست داشتیم این جو را در ورزشگاه وطنی شاهد باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد فرهادی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 2
    نیاد بهتره این به درد پرسپولیس نمیخوره
  • حسین IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 11
    اقای حقیقی شما هر دو بازی را با دخل کاری بردی دیروز جلوی مس واقعا کجای اون توپ پنالت بود .مقابل استقلال کل صدردصد ما گرفته نشد .انشالله که خدا جای حق نشسته موفق نمیشی.الهامی یک ادم بی ادب است
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    حقیقی بازی برگشت نساجی و لنگ مگر فراموش کردید که در بیست ثانیه اجازه دادم لنگییا دو گل بزنند و نباید عجر من بدون پاداش بماند همانطور که فصل قبل به خاطر تقدیم پنالتی از طرف علیرضا ابراهیمی کاویتان گل گهر بی پاداش نماند فداکاری من برای لنگییا هم نباید بی پاداش بماند حقیقی کاش امثال من و مهدی تاتار و مجتبی حسینی و محمدرضا خانزاده در کل تیمها لیگ باشند تا بدون دردسر برای لنگ امتیاز جمع کنیم حقیقی
  • عشق پرسپولیس IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    خوش آمدی به خونه خودت این کیسه های حقیر و بد بخت و جام ندیه دارن پاره میشن امسال هم سرورتون قهرمان هست و شش واقعی را نشون میدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس