کد خبر 1365280
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
اندر حکایت اظهارات شاذ فائزه هاشمی!

نظرات و رفتارهای شاذ فائزه هاشمی رفسنجانی امر جدیدی نیست، قدمت آن به دهه ۷۰ می‌رسد ولی از فتنه نافرجام سال ۸۸ روند صعودی به خود گرفته است.

به گزارش مشرق، در آخرین اظهار نظری که از فائزه هاشمی منتشر شده است، وی با لحنی تمسخر آمیز از حرام شدن پول حضرت خدیجه توسط پیامبر اسلام گفته!

نظرات و رفتارهای شاذ دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی امر جدیدی نیست. قدمت آن به دهه ۷۰ می‌رسد ولی از فتنه نافرجام سال ۸۸ روند صعودی به خود گرفته است.  

در ادامه به برخی از رفتارها و شاذگویی‌های فائزه هاشمی اشاره شده است:

گاف بزرگ در اغتشاشات سال ۸۸ ‌

در فایل‌ صوتی که از فائزه هاشمی در اغتشاشات سال ۸۸ پخش شد، نکته جالبی وجود داشت. به عبارت دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی دقت کنید:  «رهبری توی این همه دوره کِی رهبر بوده؟»

منظور آقازاده از این دوره، دولت هاشمی و خاتمی بود. فائزه در جمع اصحاب کودتای موسوی بدنبال این بود که احمدی‌نژاد را گزینه رهبری معرفی کند ولی متوجه نبود که با این گزاره تمام تبلیغات اردوگاه چپ را به باد داده است.

جریان چپ و کارگزاران که اکنون خرقه اصلاحات را به تن کرده‌اند، مستقیم و غیرمستقیم بیت رهبری را قدرت بلامنازع کشور و ریاست جمهوری را تدارکاتچی و بدون اختیار معرفی می‌کنند. هدف‌ نیز مشخص بود:   «فرار از پاسخگوی ۳۲ سال حکومت خود بر ایران.»

حضور در جمع بهائیان

فائزه هاشمی سال ۹۵ با فریبا کمال‌آبادی از رهبران جامعه بهایی ایران دیدار کرد. در همان زمان رسانه‌ها و اشخاص سیاسی و مذهبی اعم از روحانیت و ... نسبت به آن واکنش گسترده‌ای نشان دادند. چرا کهع حکایت بهائیت در ایران همان حکایت وهابیت در عربستان سعودی است.  

آیت الله هاشمی نیز در همین رابطه گفت:  «فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.» امّا این اتفاق رخ نداد. فائزه هاشمی در مصاحبه با یورونیوز گفت که هیچ کار خلافی نکرده و  پشیمان نیست.

آیت الله هاشمی دی ۹۵ درگذشت. فائزه به وصیت پدر عمل نکرد و در سال ۹۶ مجدداً به دیدار یکی از عناصر فرقه ضاله بهائیت به نام   «مهوش ثابت» رفت. فرقه‌ای که از ابتدای تشکیل به دنبال شورش و ترور بود و پس از اقدام قاطع «امیر کبیر» و سرکوبی آنان، دیگر جرات شورش و عرض اندام علنی را به خود ندادند و به سایه خزیدند. 

اندر حکایت اظهارات شاذ فائزه هاشمی!

گفتنی است فرقه بهائیت از جمله عوامل دخیل در شهادت امیر کبیر بود.  

سال ۱۳۹۹|‌ دوست داشتم ترامپ پیروز انتخابات شود

فائزه هاشمی در مصاحبه با سایت انصاف نیوز گفت:‌  «من یک جایی قبلا هم گفته بودم که برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود.»

وی سپس در پاسخ به این سوال که  «چرا فکر می‌کنید که اگر ترامپ بود برای ایران بهتر بود؟» گفت: به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد. مردم هر چه تلاش می‌کنند اصلاحات انجام بگیرد «مرغ یک پا دارد» و هیچ خبری نمی‌شود. شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم.»

حمایت از تحریم نیروهای مسلح ایران!  

فائزه هاشمی شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در کلاب‌هاوس گفت: «تنها راه بازگرداندن سپاه به پادگان‌ها، باقی ماندن آن‌ها در لیست تحریم است.»

سپس در اظهارنظری دیگر، تلویحاً مبداء پاسخ‌های موشکی انصارالله یمن به عربستان سعودی را ایران معرفی کرد. این اظهارات با ضریب بالایی در رسانه‌های اپوزوسیون منتشر شد.

احتمالاً شنوندگانی که از وضعیت معیشتی موجود ناراضی هستند، از آن استقبال کنند. امّا در این فایل صوتی اتفاق جالب توجهی رخ داد. فائزه در یک قسمت از این فایل صوتی خودش را لو می‌دهد.

به این عبارات فائزه هاشمی دقت کنید: «من فکر نمی‌کنم که خروج سپاه از لیست به نفع ما باشد! » وی سپس برای جمع کردن گاف خود، منظور از واژه "ما" را ایران، منافع ملی ایران و جامعه ایران معرفی کرد تا ملت را خرج پروژه خود کند. امّا پروژه اصلی همین است.

این جریان ژست اپوزوسیون بودن نسبت به نظام را از دست داده است. لذا طی ۲ سال اخیر، همه تلاش خود را صرف انتحار سیاسی کرده تا بتواند بدنه‌ای که از آن عبور کرده را مجددا جذب کند.  

پس از اظهارات ضد ملی فائزه هاشمی درباره تحریم سپاه پاسداران از سوی مقامات غربی، پویشی برای محکومیت دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی در سامانه مردمی فارس من راه اندازی شد که تاکنون توانسه ۱۱ هزار امضای الکترونیکی را به دست آورد.

اندر حکایت اظهارات شاذ فائزه هاشمی!

 از رویکرد مسیح علی نژاد خوشم می آید!

فائزه ‌هاشمی رفسنجانی در جریان یکی دیگر از گفت و گوهای اینترنتی خود گفت: به نظرم مسیح علی‌نژاد با شجاعت ایستاده و کارهای خوبی هم در جهت احقاق حقوق زنان می‌کند.

نتیجه عملکرد آقای سلیمانی چه بوده است!؟

فائزه هاشمی در مصاحبه‌ای در دفتر انصاف نیوز در روز ۱۸ دیماه به بهانه‌ی چهارمین سالگرد فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: «چیزی هم که من شنیدم، البته مستقیم از بابا نشنیدم، که آقای سلیمانی وقتی می‌خواستند به سوریه بروند آمدند با بابا مشورت کردند، و بابا گفت که نرو.»

وی در ادامه گفت: «یا الان که ایام سالگرد ترور آقای سلیمانی است ولی من نمی‌شنوم که یک‌نفر بگوید آقای سلیمانی چه کار کرد؟ اشاره‌ام به جریان سوریه و بهار عربی به بعد است. نتیجه‌ی عملکرد آقای سلیمانی و ما به‌عنوان مقاومت چه شد؟ چه گرهی از مشکلات کشور ما را باز کرد؟ چه مسیری را برای توسعه باز کرده است؟ ما کجا می‌توانیم افتخار کنیم که مقاومت کردیم و حالا به این رسیدیم و توانستیم توسعه را در اقتصاد، سیاست، آزادی، سیاست خارجی و… به پیش ببریم. حداقل عنوان نشده است. اگر هست بیایند بگویند که ما هم مطلع باشیم چه اتفاقی افتاده است. و می‌بینیم که چقدر بابا آینده‌نگری قوی داشت آن موقع که همه را تب یک چیزی می‌گیرد ایشان درایتش این بود که توصیه کرد نرو و به نظر من خیلی هم درست بوده و درست مشورت داده است

تشبیه با داعش!

فائزه هاشمی در مصاحبه با یورونیوز گفت: «اما حکومت مسائل زنان را به شدت سیاسی می کند و این خیلی آسیب می زند. اینکه می گویند مرغ یک پا دارد و حاضر نیستند هیچ چیزی را تغییر بدهند و علیرغم همه تلاش ها و هزینه های زنان، تغییر به کندی صورت می گیرد به دلیل سیاسی دیدن مسائل زنان و گره زدن آن به دین آن هم از نوع رادیکال و تند است. یک جور به نظر من به داعش تنه می زند و تفکرات داعشی است. کمی ملایم تر از داعش که اگر رویشان می شد مثل داعش عمل می کردند اما جامعه ایران و نگاه‌های بین المللی چنین اجازه ای نمی دهند.»

اندر حکایت اظهارات شاذ فائزه هاشمی!

اظهارات فائزه هاشمی به قدری خارج از چارچوب است که حتی صدای هم‌تیمی‌هایش هم درآمده است. کرباسچی، تاجیک و مرعشی و  ... هم نسبت به این موضوعات اعلام موضع کردند.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • SE ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    63 6
    آنچه اصلاح طلبان در دل دارند خیلی بیش از اینها است.
    • حاجی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      14 47
      یه زن پیدا شده که حرف دل من رو میزنه البته به غیر از اون قسمت که در مورد پیامبر صحبت میکنه بقیه رو بنده به عنوان یه نفر تائید میکنم
    • تبریزی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      64 5
      واقعاً گل گفتید. اصلاح طلبان سربازان پیاده نتانیابو
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      15 1
      فساد و انحراف جناح نمیشناسه!
    • درود بر فایزه IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      12 27
      فایزه ی رفسنجانی بر خلاف هم خانواده ها و هم باندی های خود یک ویژگی بسیار مثبت دارد که قدرت نفاق ورزیدن ندارد، او منافق نیست. هر چه هست، منافق نیست و این بسیار ذی قیمت است.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      8 2
      رغد دختر صدام ، فائزه و مسیح علی نژاد ائتلاف کنند.
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      7 5
      زنانه سریال خوشنام را بسازند فائزه جای شهرام بهترین گزینه است. نیازی به دوبلور نیست خودش بهتر از هر لاتی حرف میزند.
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      12 2
      حیف جایزه نوبل رشته حماقت ندارد وگرنه فائزه بهترین گزینه بود.
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      حالا فهمیدم
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      9 6
      شخصیت فائزه بسیار مناسب فیلمفارسی است ! با ظهوری و میری باشد میشدند سه نخاله !
    • به 21.38 و حاجی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 0
      فساد با اعتقاد متفاوت است. اصلاح طلبان هم فساد دارند و هم از اساس با اسلام دشمنی دارند. فقطبعضی ها مثل این کاربر حاجی می گویند همه حرفهای فائزه را تایید می کننند جز اهانت به پیامبر را! اما دروغ می گویند. چون بقیه حرفهای فائزه در حمله شریعت اسلامی توهینی به پیامبر خدا صلی اله علیه و آله است
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      13 0
      آقای (حاجی) شما لایق همین هستی که حرف دلت را یک زن نادان بزند . تو دیگر چقدر بدبختی!!!!!!!
    • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      ایشان به ظاهر مسلمان هستند؟ رسم ادب بلدند؟
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      0 0
      دقیقا
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 0
      اسلام یکی بیشتر نبود. اینکه فرق متعدد شد چند دلیل دارد. یکی ، سادگی و زودباوری مردم دیگری شارلاتانهایی که برای کسب قدرت و ثروت به ظاهر خود را پیرو اسلام جا زده ولی عملا دکان دینی درست کردند. بهائیت یکی از آنهاست.
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      اگر به داستان حضرت یوسف نگاه کنیم متوجه میشویم او دوازده پسر داشت و ده نفر از پسرانش نافرمان بودند و فقط یوسف او بود که الهی بود . وقتی نوح و یعقوب فرزندانی اینچنین داشتند از فرزندان مسئولین کشور چه انتظاری داریم ؟ هر چند که بعضی وقت ها بعضی از مسئولین هم راه را از چاه گم کرده بودند و میکنند
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    17 0
    متاسفم براش
    • سید IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 0
      اگر به نهج البلاغه حضرت علی علیه السلام رجوع کنیم، حضرتش این گونه زنان را به درستی معرفی کرده اند!!!
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 14
      درود بیکران بر بانو هاشمی. درست زد وسط هدف که سر و صدای افراطیا دراومده
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      23 2
      افراطی !!!!! هرکس بنده خدا بود بجای کدخدا و زن و دختر و ناموسش را با حجاب از گزند لجنزار شما ها حفظ کرد که اینروزها از سینماتون حسابی بیرون زده را با این لقب مینوازید به کثافتکاریتون ادامه بدید تا زمان مرگ وقت دارید
    • DE ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      تو شاید یکی از بهایی هایی هستی که بانو بانو راه انداختی! این کنیزک انگلیسی نوکری از سرو روش میباره!
  • DE ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    34 5
    خب لابد انتظار داشته ثروت حضرت خدیجه س را باید میگذاشتند جای محفوظ تا 1400 سال بعد بدهند جایزه هاشمی خرج دوستان و همکیشان بهایش بکند. و در راه عباس افندی و صبح ازل و علیمحمد باب شیرازی این سه فرقه ظاله بابی بهای ازلی ملعبه و ساخته دست انگلیس کند
    • دانشجو ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      15 3
      بطور جدی باید یک تیم کارشناسی درباره ارتباط این خانم و خاندانش با فراماسونری تحقیق کند و مطالب را در اختیار عموم قرار دهد
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 3
    باشه
  • عطا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    20 5
    امان از لقمه حرام. این خاندان خیلی به مردم ایران مدیون هستند.
  • محسن IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    24 3
    قابل تو جه روزنامه جمهوری اسلامی و جناب مهاجری که درحمایت از این خانواده ا هاشمی سنگ تمام گذاشته جناب مهاجری جه جوابی دارید در پیشگاه الهی !۴۰ سال هزینه بیت المال صرف حمایت از فتنه کران امثال موسوی وهاشمی کرده اید
    • تبریزی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      19 2
      همان جوابی که یزید و شمر و امثالهم میدهند
  • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    7 33
    خدا رحمت کند آیت الله رفسنجانی را
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      33 10
      خدا هاشمی را رحمت نکند
    • تبریزی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      20 2
      با حاج آقا محشور بشی
    • حاجی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 3
      تبریزی تو هم با آنکه دوستش داری محشور شی
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 7
      خدا بدخواهان هاشمی رو لعنت کنه
  • محمد IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    24 23
    ببرید زبون این زن رو
  • مانا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    11 2
    خدا رحمتت کند مرحوم رفسنجانی عجب باقیات الصالحاتی از خودت باقی گذاشتی دلم میخواهد از این خانم بپرسم اگر خاندان رفسنجانی تحریم میشد چکار میکردی
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    13 1
    این خانم نه جایگاهی در مجامع دارد و نه مسئولیتی در دولت، پس باید خودش را مطرح کند. و نیش این زن که از ره کین است اقتضای حرامخواری اینست.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    10 0
    سياست مدار يعنى كسى كه ميتواند درجامعه تاثير سياسى بگذارد مرده سياسى زنده ومرده اش كسى را تغيير نمى دهد وايشان دارد نقش يك مرده سياسى متحرك را درجامعه بازى ميكند
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    12 0
    خداوند خودش این خاندان منحوس را رسوا کرده بد دردی هست رسوایی
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    10 10
    راه حل اینه سر عقل بیاییم و کشور را از فساد و اختلاس پاک کنیم اون وقت دختر هاشمی حرفی برا گفتن نخواهد داشت.
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      3 3
      آفربن
    • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      7 0
      اولا پدر همان اختلاس کنندگان همین خانواده نه چندان محترم بوده و هست. ثانیا مگر در سوئد اختلاس می شود که اهانت به دین در آنجا اینقدر رایج است؟
  • معلم IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    11 0
    اصلاح طلبان امید صهیونیزم درایران هستند.....توخود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    4 2
    بابا‌یه‌میزصندلی‌بدین‌بهش‌ساکت‌میشه
  • سید فروزان CH ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 0
    منتظر عکس العملهای مسلمین در دنیا بر علیه ایران باشیم
  • شهرام فرجی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    10 0
    بای محاکمه بشه باید باید
  • محمد رضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    9 0
    نوکر بی مزد ومعاجب استکبار جهانی
  • سید محمد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    9 0
    این دیگه کسی نیست که حرفش ارزش داشته باشه ...
  • حسن IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    5 0
    اف برسرفایزه هاشمی این فتنه گر بایددهن این آدم راگچ بگیرندتاکی باید آزادباشد وفتنه بکند.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    13 2
    اگر شهید سلیمانی حرف باباجونت را قبول می کرد قطعا الان فایزه خانم پیش داعشیها بود.........
    • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      7 0
      باور کن داعشیها هم ار این عفریته فرار می کنند.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 0
      سلیمانی محبوب قلبها
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    13 0
    خدا نگذرداز هاشمی رفسنجانی با فرزندانش الی الابد
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 3
      انشاءالله با هاشمی رفسنجانی محشور شوید.
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 0
    اینها که نوشتن فائزه متافق نیست و تحسینش کردند ی مطلب را ندیدن و اون اینه که مشرکین هم بدون هیچ تعارفی پیامبر را متهم میکردن به بی عقلی. نفاق بده اما اینکه جهل و خریت را بهتر از نفاق بدونی خودش نوعی حماقته که بعضی از دشمنان انقلاب بدون توجه به اون دارن خودشون را در چهره حماقتشون رسوا میکنن
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 2
    خب بپیرید اعدامش کنید خودتون بمونید برید ترکیه سیسمونی بخرید
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 0
      فعلا که باید برای گاوایی که فائزه هاشمی برای شما هر روز میزایاند! سیسمونی بخریم. اصلا حرفاش جوریه که خودتونم نمیدونید چطور جمعش کنید
  • رحمت عیدی IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    خانم هاشمی بهرمانی تو حتی دختر نوح هم نیستی و بدون شک مُلِئَت بُطُونُکم مِن مالٍ حرام که در ترکیب با حسد و تکبر و غرور و خودخواهی و خود برتر بینی نهادینه شده در وجودت چه ترکیب سمّی ای شده که وجود و روحتان را به صهیونیسمِ بهاییت فروخته اید از دشمنی با سید علی رسیده اید به دشمنی با پیامبر رحمت و خاندان مطهرشان!
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    فائزه هاشمی از کوچکترین هوش سیاسی و قدرت تحلیل مبراست. اکر او فرزند هاشمی رفسنجانی نبود به عنوان یک نیروی ساده خدماتی هم جایی استخدام نمیشد. الان هم حزب کارگزاران نمیدونه که با این آقا زاده که فرزند بزرگ حزبه چیکار کنه
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    " ثم کان عاقبه الذین اساء السوء ان کذبوا بایات الله و کانوا بها یستهزئون" سوره روم ایه 10 / سرانجام انان که بسیار به اعمای زشت و کارهای بد پرداختند این شد که ایات خدا را تکذیب و تمسخر کردند . ( زیرا همنشینی و هم اوایی با فاسدان و ارتکاب به معصیت دل را تاریک میکند و چون در این راه اشتباه لجاجت کنند سرانجام به ظلمت کفر می انجامند ) .
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    گرچه این اظهارات سخیفارزش جواب دادن ندارد ولی باید گفت : مادح خورشید مداح خوداست که دوچشمم سالم و نا مرمد است ذم خورشید جهان ذم خود است که دوچشمم کور و تاریک و بد است نفرین و لعن بر دهن های کثیف و الوده
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    ای که اندر چشمه شوراست جات تو چه دانی شط جیحون و فرات نباید توقع داشت که از لجن زار عفن لاله حمراء و گل زیبا روئیده شود . " کل یعمل علی شاکلته "
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    مرحوم هاشمی چه بچه های بدی تربیت کرده !!
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    فائزه بارها گفته من وضعیت طبیعی و عادی ندارم : در غیر این صورت از نظر شرعی و قانونی می باستی حد بر او اجرا شود .
    • DE ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      فائزه خانم دروغ میگه! باید برای فتنه های رنگارنگ مخملی اش محاکمه بشه !
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    اصل بد نیکو نگردد آن که بنیادش بد است
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    از آن وقتی که لو لو رفته از بین __به ارث بگذاشته از بهر دوکس دین __ یکی خواهد ببیند خویش بقدرت __سکوت هرگز نکرده جز بندرت __ لذا گوید همیشه حرف بسیار ____ بدان امید که آیدبر سر کار __ ولی آن دیگری نیز هست بیکار __کثیری را کند از خویش بیزار __ تلاشش باشد این کز نام والد __بسازد نام خود را نیز خالد __ عجیب است هر دو بیرونند از دور __ کنند با اجنبیها خویش دمخور __ به این دو ای خدا عقلی عطا کن __ بتوفیق خودت دور از خطا کن __ بمن نیز قدرت فکر و عبادت __بده باشم همیشه نیک بیادت __
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    خانواده هاشمی مانند خود هاشمی از مرض تمرد و نافرمانی از بزرگتر رنج می برند . این مرض در این خانواده نهادینه شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس