کد خبر 1366030
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
جزئیات تهدید به بمب‌گذاری در خانه مگوایر/ کاپیتان منچستر آواره شد!

نشریه انگلیسی از جزئیات تهدید به بمب‌گذاری در خانه کاپیتان منچستریونایتد خبر داد.

به گزارش مشرق، نشریه «سان» انگلیس درباره جرئیات پیام تهدیدآمیز به هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد به بمب‌گذاری در خانه‌اش خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، قربانی تهدید بمب‌گذاری در خانه خود در روز چهارشنبه، توسط یک دیوانه شد تا در این پیام اعلام کرده بود باید در عرض ۷۲ ساعت باشگاه منچستر را ترک کند، اگر نمی‌خواهد شاهد منفجر شدن خانه‌اش باشد.

طعنه‌های روزانه به هری مگوایر به خاطر اشتباهاتش در بازی چهارشنبه گذشته مقابل لیورپول چرخش وحشتناکی پیدا کرد. از طریق یکی از نمایندگان او، روز پنجشنبه اعلام شد که مدافع یونایتد روز قبل در خانه اش تهدید به بمب گذاری شده است. پلیس انگلیس تحقیقات را آغاز کرده است، در حالی که افشاگری در مورد ماهیت تهدیدات در رسانه ها مشخص نیست. دیوانه ای که می خواست به این بازیکن حمله کند به او اولتیماتوم ۷۲ ساعته داده تا باشگاه منچستر را ترک کند.

جزئیات تهدید به بمب‌گذاری کاپیتان منچستر

* جزئیات بمب گذاری در خانه مدافع منچستر

تمام این تهدیدها در ایمیلی که برای مگوایر ارسال شده بود، وجود داشت که توسط نیروهای پلیس بسیار جدی گرفته شد. در این پیام ذکره شده بود سه بمب در خانه‌اش کار گذاشته شده و اگر ظرف سه روز آینده یونایتد را ترک نکند، منفجر می شود. تهدیدات مربوط به محل اقامت اصلی مدافع و کاپیتان شیاطین سرخ، خانه ای به ارزش ۴ میلیون پوند بود، جایی که او معمولاً با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کند.

* کاپیتان منچستر آواره شد

مگوایر در زمان دریافت ایمیل، چند روز پس از شکست سنگین تیمش مقابل لیورپول (۴-۰) در مرکز تمرین حضور داشت. او بعد از دریافت ایمیل به سرعت برای جویا شدن حال خانواده اش به طرف خانه اش رفت. در حال حاضر مگوایر نزد یکی از هم تیمی‌هایش می ماند و همسر و فرزندانش نیز در مکانی امن قرار گرفته اند. در حال حاضر، با وجود استفاده از سگ های بمب یاب، بازرسی‌های پلیس در خانه او نتیجه‌ای نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    کاش بترکوننش ما هم تو جام جهانی راحت بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس