کد خبر 1366055
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
بیش از ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: بیش از ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر جاویدان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل صیفی جات اقدام به حمل مواد مخدر کرده و وارد کرمانشاه شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده در حوالی میدان تره بار کرمانشاه شده و نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از کامیون توقیفی ۵۲ کیلو و ۲۲۰ گرم ماده مخدر تریاک که به شکل حرفه‌ای در بار صیفی جات مخفی شده بود، کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این راستا، بیان کرد: در ادامه و طی بازرسی‌های صورت گرفته از منزل یکی از متهمان دستگیر شده ۳۰ کیلو و ۹۰۰ گرم دیگر ماده مخدر تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر عوامل احتمالی مرتبط با این محموله ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کل کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته را چهار تن و ۸۵ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال ۹۹ که حدود سه تن و ۶ کیلوگرم بوده و ۳۸ درصد افزایش داشته است.

جاویدان در پایان آمار دستگیر شدگان حوزه مواد مخدر استان کرمانشاه را در سال گذشته ۶ هزار و ۵۵۹ نفر عنوان و خاطر نشان کرد: این تعداد در مقایسه با سال ۹۹ که پنج هزار و ۹۹۳ نفر بوده‌اند ۱۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    کرمانشاه شهر اعتیاد ...
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 0
      داداش کرمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس