کد خبر 1445004
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
انتقال تریاک در بار ذرت!

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک در عملیات بامداد امروز ماموران پلیس لارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار رهام‌بخش حبیبی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز بیستم آذرماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" با همکاری سربازان گمنام امام زمان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار ذرت در حال انتقال یک محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت، موفق شدند کامیون حامل بار را شناسایی کرده و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف کامیون جاسازی شده بود کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    4 1
    خیلی گرون شده ، بذارید بیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس