کد خبر 1452764
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس سمنان

جانشین انتظامی استان سمنان گفت: بیش از ۱۲۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و کرمان کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فراجای استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان اظهار کرد: محموله تریاک از چند دستگاه خودرو و با اشراف اطلاعاتی پلیس استان سمنان و در هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، در یکی از شهرستان‌های این استان کشف شد.

وی افزود: در اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله توسط چند دستگاه خودرو به یکی از شهرستان‌های جنوب غربی استان کرمان به دست آمد.

جانشین انتظامی استان سمنان به تکمیل اطلاعات به‌دست‌آمده و بررسی همه‌جانبه این موضوع توسط مأموران اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

میراحمدی با اشاره به هدایت اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه مأموران عملیات ویژه استان سمنان تصریح کرد: با هماهنگی انجام‌شده بین پلیس دو استان سمنان و کرمان، پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان‌های استان کرمان پس از هماهنگی قضایی و با همکاری پاسگاه انتظامی مربوطه، به بازرسی منزل دو سوژه تحت پیگرد اقدام کردند.

وی افزود: سرانجام در داخل انبار یکی از متهمان، ۱۲۳.۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد و در همین خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و دو متهم دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه پلیس به‌هیچ‌وجه جولان تهیه و توزیع‌کنندگان مواد افیونی را برنمی‌تابد، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با تلاش‌های شبانه‌روزی خود اجازه نخواهند داد تا این استان به مأمنی برای سوداگران مرگ تبدیل شود.

میر احمدی با تأکید بر نقش مهم مردم در تحقق این مأموریت مهم پلیس، از مردم این استان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس