ضاربان شهروند سمنانی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ضاربانی که در یک نزاع با چاقو موجب مجروحیت یک شهروند در این شهر شده بودند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اسدالله ناکینی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری ضاربان شهروند سمنانی خبر داد و تاکید کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در یکی از پارک‌های شهر سمنان که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود، دستگیری ضارب یا ضاربان در دستورکار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ سمنان با همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی ضاربان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی در کمتر از ۱۲ ساعت آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ ناکینی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان شرارت دستگیر شده‌اند خاطرنشان کرد: هر دو نفر ضارب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    قوانین بی خاصیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس