کد خبر 1366006
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
۱۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان در جاده یاسوج-شیراز کشف شد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۱۹۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس این استان با استان فارس خبر داد.

به گزارش مشرق، به‌ نقل از اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در عملیات مشترک ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان استان فارس ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو پژو کشف شد.

وی عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج، موضوع با هماهنگی قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان قرار گرفت.

مصطفایی ابراز کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به  یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد: راننده با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که راننده با توجه به کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شد خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: اقدام، همکاری و تعامل به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان قابل تقدیر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر تشدید می‌شود خاطرنشان کرد: ضروری است مردم هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    حیف تریاک کیلویی 20 میلیون تومن رو چطور الکی از دست داده
  • US ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    اینا کجا میرن بعد از کشف
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 0
      امحا میشن. خخخ
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    یک کیلو شو کشیدن یا چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس