شهادت نمایه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در عملیات درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سردار احمد طاهری اظهار داشت: دیروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به نقاط مرکزی کشور را دارند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مذکور اطلاع دادند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و ساعت ۲۰:۰۰  دیشب سوداگران مرگ را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای "کهنمیر" سوران بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادر شده به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد.

شهادت رئیس پلیس ناجای یک شهرستان در درگیری با قاچاقچیان

سردار طاهری بیان داشت: در این درگیری که حدود نیم ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچی با تنگ شدن عرصه بر خود، و استفاده از تاریکی شب به اطراف متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:  در این درگیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران سرگرد وحید سالاری، از ناحیه سر مجروح و سریعا به بیمارستان منتقل شد، ولی تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و این مأموران جان برکف پلیس استان به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: در این عملیات ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۹۶ فشنگ جنگی در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان مقدار ۳۰۵ کیلو و ۷۶۶ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم فراری، آغاز شده که نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 1
    هفته ای نیست که پرسنل ناجا شهید نداشته باشن ...........ماموران مظلوم و جان بر کف رو با دست خالی میفرستن جلوی اشرار بلوچ و افغانی و پاکستانی ......خون پاک شهدای ناجا به گردن مسوولین قضایی و امنیتی و فرماندهان ناجاست که کوچکترین کاری برای حمایت از پرسنل نیروی انتظامی نمیکنن .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس