کد خبر 1326450
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کشف یک تن مواد مخدر در هنگ مرزی زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از کشف یک تن و ۱۹۹ کیلو مواد افیونی و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شهرستان‌های جنوب استان با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس،‌  سردار احمد طاهری اظهار داشت:  شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام اقدامات اطلاعاتی، در دو عملیات همزمان یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و چندین دستگاه موتورسیکلت در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در منطقه گٌشت –سراوان و  مهرستان- ایرانشهر  جنوب استان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این در گیری مسلحانه سوداگران مرگ با رها کردن خودرو و موتورسیکلت ها به سمت ارتفاعات منطقه  فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری ۲ سوداگر، تصریح کرد:  در این عملیات در بازرسی از خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده از قاچاقچیان، یک تن و ۱۹۹ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام و درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس