کد خبر 1359653
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کشف ۱۰۱ کیلو تریاک از سوداگران مرگ در «سرایان»

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۱۰۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شهرستان سرایان خبر داد و گفت: در این زمینه ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی سرایان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده پلیس سریعا از محل متواری شد که مأموران خودرو حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی و پاک‌سازی از مسیر تردد آن، ۱۰۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ادامه این عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ دیگر که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی و توقیف شد، تصریح کرد: مأموران در این زمینه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس