کد خبر 1317057
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
محموله ۱۸ کیلویی مواد مخدر در دیلم زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف و توقیف محموله بزرگ ۱۸ کیلویی مواد مخدر شیشه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دیلم سرهنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به یکی از استان‌های غربی، موضوع در دستور کار مأمورین پلیس دیلم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ادامه داد: با تشکیل چند اکیپ خودرویی و راه‌اندازی گشت‌های پوششی در مسیرهای خاکی و اصلی، خودروی سواری پژو ۴۰۵ موردنظر دارای دو نفر سرنشین زن و یک نفر راننده مرد، در ورودی ایستگاه بازرسی شهید موسوی شناسایی شد.

وی افزود: به‌منظور توقیف خودرو دستور ایست صادر که راننده به ایست مأمورین توجهی ننموده و با سرعت زیاد قصد فرار داشت در نهایت با وسایل نگهدارنده و سیخک چرخ‌های خودرو پنچر که طی مسافتی متوقف شد.

علی یاری بیان کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال به مقرر انتظامی در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

این مقام نظامی با بیان اینکه دراین‌رابطه هر سه نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند توضیح داد: مأمورین این شهرستان همچنان به جهت پیشبرد اهداف خود با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که افراد سودجو باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی در منطقه و حتی کشور شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    درود
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    دم شما گرم.مواد مخدر خانمانسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس