ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

با تلاش ضربتی و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس قاچاقچیان در انتقال ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان امشب اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه جلابی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک باند قاچاق سوخت که قصد انتقال یک محموله سوخت بوسیله مشک‌های ماری در خور کولغان داشتند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی و با همکاری مامورین یگان امداد، دریابانی کولغان و پاسگاه‌های حسنلنگی و قلعه قاضی به محل اعزام که در بدو ورود ماموران تعدادی خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق در ساحل دریا که در حال تخلیه سوخت به داخل مشک ماری بودند و سه فروند قایق حامل مشک ماری با مشاهده مامورین به سمت دریا متواری شدند.

این مقام انتظامی هرمزگان بیان داشت : در بازرسی از سه مشک ماری بجا مانده از قاچاقچیان ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲میلیارد ریال عنوان کرده و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی یکی از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس