کد خبر 1381839
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم تریاک در درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در شهرستان گلشن خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری  گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان گلشن به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلشن با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با کنترل و رصد مسیر حرکت قاچاقچیان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر حوالی روستای "جالق" آن شهرستان بودند، مشاهده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروی حامل مواد به اطراف متواری شدند.

سردار طاهری  گفت: در این عملیات مقتدرانه، طی پاک سازی محل و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان، یک تن و ۲۰ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس