انهدام باند بزرگ سارقان اماکن دولتی در خراسان جنوبی/ 27 طرح منطقه‌ای مقابله با سرقت در استان انجام شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ سارقان اماکن دولتی و کشف اموال مسروقه در استان خبر داد و گفت: با تلاش کارکنان انتظامی بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن شجاعی نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پلیس برای نظم، امنیت و آرامش مردم از جانش می‌گذرد و شبانه روزی در جهت تامین امنیت جامعه تلاش کرده و برای همیشه خدمت گزار مردم خواهد بود.

وی افزود: از ابتدای سال ۲۷ طرح منطقه‌ای مقابله با سرقت در خراسان جنوبی انجام شده که در این رابطه بیش از ۳ هزار نفر سارق دستگیر و همچنین ۳۰ باند در رابطه با سرقت‌ها متلاشی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: سرقت‌های انجام شده بیشتر از سازمان‌های خدمات‌رسان مختلف در حوزه شهری و برون شهری بوده که اقلام و تجهیزات آنان به سرقت رفته است که در این زمینه ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۳۰ میلیارد ریال است، یادآور شد: ارزش اموال کشف شده سرقتی نیز از ابتدای سال بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به خردبودن بیشتر سرقت‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این راستا با تلاش همکاران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شده‌ایم بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها را کشف کنیم

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: سازمان‌ها و شهروندان هوشیارتر و با جدیت بیشتر در جهت مراقبت از اموالشان تلاش کنند و نسبت‌ به اموال خود توجه بیشتری داشته باشند و اقدامات ایمنی و محافظتی لازم را به جهت حفاظت از اموال خود انجام داده تا دچار نگرانی نشوند.

شجاعی همچنین از کشف مقادیری تریاک در عملیات مشترک مرزبانی خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در یک عملیات مشترک با مأموران مرزبانی خراسان رضوی، ۴۴۳ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی متذکر شد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با کسب خبر واصله از مرزبانی استان خراسان رضوی مبنی بر این که سوداگران مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر به شهرهای مرکزی کشور دارند هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان، سواری پژو ۴۰۵ قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: راننده سواری پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران پلیس شهرستان سربیشه بر سرعت خود افزود و متواری شد که مأموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۴۴۳ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به اینکه مأموران در این رابطه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند، گفت:دستگیرشدگان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا موضوع را به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس