کد خبر 1366498
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
شاخص بورس ۷ هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۷هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۸میلیارد و ۴۵۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۱۷میلیارد تومان در بیش از ۵۴۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۷۴۸۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۴هزار و ۴۱۴واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی یک کارشناس بازار سرمایه از آینده بورس

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و  پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، آهنگری تراکتورسازی ایران و ایران خودرو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۹۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۷۴۴میلیارد تومان در ۲۷۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۷۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدی نیروی برق دماوند و مجتمع جهان فولاد سیرجان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    کوره پول سوزی
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    دلم برای ضرر کرده ها میسوزه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    نوسانگیری دولت از مردم .... دستکاری شاخص .. اردرهای فیک ... بی خیاله این سرمایه کوچک مردم بشید لطفاااااا
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    با هزار تبلیغ مردم رو باز تشویق به خرید صندوق های پالایش و دارایکم کردن .. از فرداش بازم منفی شدن .. خدایا به دادمون برس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس