کد خبر 1367431
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
شاخص بورس ۱۵ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۵هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۲میلیارد و ۶۰۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۵۲۰میلیارد تومان در بیش از ۶۳۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۵هزار و ۵۲۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۲هزار و ۷۷۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی جم، پتروشیمی پردیس و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۷۳۲میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۵۷۲میلیارد تومان در ۳۴۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۹۰۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پویا زرکان آق دره شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، توسعه مسیر برق گیلان و فرآورده‌های غذایی قند چهارمحال بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس