کد خبر 1367594
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
خبر ویژه

پادوی رسانه‌ای دولت سابق، عملا هم بازی رسانه دولتی انگلیس و گروهک‌های ضد انقلاب شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: اخیرا وبسایت بی‌بی‌سی در نوشته‌ای القایی، آرزوی خود را تبدیل به خبر کرده و مدعی شد بین دولت و مجلس اختلاف افتاده و حملات کنونی به رئیس‌ مجلس گویای اختلافات محافظه‌کاران حاکم با هم است. همزمان سایت وابسته به گروه ملی مذهبی هم که از پاریس بارگذاری می‌شود ادعای مشابهی را درباره اختلاف میان نیروهای انقلابی حاضر در مجلس و دولت مطرح کرد.

اکنون با یک روز فاصله، «محمد-م» سردبیر «خبر آنلاین» وابسته به چند تن از مدیران دولت سابق) مدعی شده «رویارویی قالیباف با رئیسی اتفاق می‌افتد و در این باره شک نکنید».

او که یک دهه قبل و مقارن با شهرداری آقای قالیباف با مدیریت همشهری عصر همکاری می‌کرد، مدت‌هاست به شکل پروژه بگیر محافل اشرافی علیه نیروهای انقلابی و از جمله آقای قالیباف فضا ‌سازی می‌کند و جای اینکه با عنوان دزدی، خود را «اصولگرا» وانمود می‌کند! وی اخیرا ضمن قصه بافی، به نامه نیوز گفته «زمان انتخابات مجلس یازدهم در سال ۹۸ شاهد اختلافاتی بین جبهه پایداری و جریان آقای قالیباف بودیم که در نهایت این دو گروه لیست تهران را به طور مساوی با هم تقسیم کردند اما اختلافات شان باقی ماند و به انتخابات ریاست جمهوری کشیده شد. گرچه آقای قالیباف تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری داشت اما در نهایت به جمع‌بندی رسید که ریاست مجلس برای او کفایت می‌کند بنابراین اعلام کاندیداتوری نکرد و گفت: اگر آقای رئیسی بیاید من نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم. با این وجود سهمی که آقای رئیسی از کابینه به آقای قالیباف داد، کمتر از سهمی بود که به جبهه پایداری داد و فشارهای آقای قالیباف برای کسب سهم بیشتر نیز میسر واقع نشد.هر چند کابینه آقای رئیسی رأی بالایی از مجلس گرفت اما هر چه گذشت اختلافات بین دولت و مجلس بیشتر شد، به طوری که امروز می‌بینیم، نمایندگان مجلس از استیضاح وزرای کار و صمت سخن می‌گویند».

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد دعوای قالیباف و رئیسی خواهیم بود، تأکید کرد: «البته آقای قالیباف به ظاهر شمشیر روی دولت نخواهد کشید اما جریان مدافع خودش را به طرح انتقادات تند از دولت و سؤال و استیضاح وزرا تشویق و تحریک خواهد کرد که بی‌شک یک رویارویی بین آقای قالیباف و رئیسی اتفاق خواهد افتاد».

گفتنی است بی‌بی سی فارسی اخیرا در تحلیلی مدعی شده بود: «حملات کنونی به رئیس‌، گویای اختلافات محافظه‌کاران حاکم با هم است[؟!] ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی از نظر برخی می‌توانست عامل یکدستی و هماهنگی در حاکمیت باشد، اما نشانه‌های اختلاف از همان روزهای اول و گلایه‌های مهدی چمران از تهدید و فشار برای شهرداری علیرضا زاکانی دیده می‌شد [ریاست جمهوری رئیسی چه ربطی به اختلاف ادعایی میان چمران و زاکانی دارد؟!] و هنوز یک سال نشده که جنگ قدرت آشکار تا جایی پیش رفته که می‌توان از دختر رئیس‌مجلس نیز برای ضربه زدن به او استفاده کرد... حالا هم زمزمه استیضاح وزیران اقتصادی او به گوش می‌رسد... در کم‌تر از یک سال درز و شکاف‌های ردای حاکمیت یکپارچه اصولگرایان آشکار شده است.»

یادآور می‌شود سایت گروهک ملی- مذهبی که با انتشار تحلیل مشابهی، به تکرار خط القایی بی‌بی سی پرداخته بود، دیروز عینا اظهارات سردبیر خبر آنلاین را باز نشر کرد تا معلوم شود دست گردانندگان رسانه رسمی MI۶ انگلیس، برخی گروهک‌ها و شماری از پادوهای کاسبکار در میان مدعیان اعتدال و اصلاحات در یک کاسه است. با این وجود باید پرسید همدلی و هم افزایی دولت و مجلس و قوه قضائیه و سایر نیروها و نهادهای انقلابی در ۸- ۹ اخیر که موجب کاهش مشکلات و افزایش امید در جامعه شده، چرا باید برخی عناصر داخلی را سرآسیمه، و وادار به اراجیف گویی کند؟ آیا آنها هم خود را در خسارت دیدگی آمریکا و انگلیس شریک می‌بینند؟

باید بر این نکته تاکید ورزید که همدلی میان نیروهای انقلابی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، موجب بیرون‌انداختن اشرافیت غربگرا از این دو نهاد مهم شد و به همین دلیل هم جریان غربگرا اولویت خود را بر هدف قرار دادن آن اتحاد و اتفاق مبارک قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    8 2
    فقط باید باهاش محکم برخورد کرد
    • حسین IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 1
      خبرآنلاین - اقتصاد نیوز- ایرانجیب-اقتصادآنلاین-شرق-نامه نیوز-همشهری آنلاین-اعتمادآنلاین و.... متاسفانه اخباری کاملا ضد دولت و در جهت ناامیدی مردم را روزانه پخش میکنن و تماما همسو بادشمنان نظام؟؟؟ عجیب اینهمه رسانه داخلی مخالف نظام؟ جنگه عجیبیست بین حق وباطل به امیدروزی که مردم آگاهتر از امروز بشوند
  • حسن IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    7 1
    این نوکران آمریکایی همیشه برای اختلاف افکندن بین نیروهای انقلابی ودل خوش کردن آمریکا سنگ تمام میزارند.این همان جریان بیشعور تحریف است.
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    8 1
    به تازگی نیست.از اول همینن
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    شیطان،ابلیس و دجال نماد شر در ساحتهای متفاوت از عالم هستند، شیطان با فریب نفوس ابناء بشر ،برای خود پیروانی را جمع میکند، نفس بشر که فریب شیطان را خورده اند به عفریتهایی از جن یا ابلیس تبدیل میشوند،در ساحت دنیا آثار آن قابل مشاهده است،با ظهور پدیده شوم استعمارگران اروپایی،ابلیس پا به عرصه دنیا گذاشت.با شکل گیری فضای مجازی و ارتباط عفریتها و ابلیسها در ساحات مختلف ،دجال متولد شد.( ابلیس همان یهودیان تفسیرگر و زبان شیطان هستند،انگلیس خبیث ،تحلیلگر تفاسیر شیطانی یهودیان است که از پیوند آنها دجال متولد شد)
  • آریا IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    باباجان بس کنید این حرفها رو ، یک ششم از دوره ریاست‌جمهوری آقای رئیسی هم گذشت
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    پوتین جان دربست نوکرتم.مسرق نیوز
  • عبدالله IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    دشمنان و نوکران چه داخلی ها و چه خارجی ها بدانند این آرزو را مثل اربابانشان به گور می برند. هرگز آنچه را که شما میخواهید اتفاق نخواهد افتاد.پس عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    تنها هدف قالیباف و رئیسی باید وحدت باشه ..
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    این آرزو را به گور خواهند برد
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 1
    این خبر انلاین علیه برنامه زندگی پس از زنگی مطلب گذاشته بود
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    حضرات افسادطلب از جمله مهاجری نه تنها شریک چپاول و غارتگری اربابان غربیشون هستن بلکه شریک غمشونم هستن لامصبا خیلی وفادارن خخخخخخخخخ
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    مومنین بعداز نماز وگردیدن در اردوگاه خدا زره پوشیده سری به اردوگاه شیطان سایتهای انها روزنامه ومجلات مثل شرق.اعتماد وخبرانلاین بزنند تا انچه را از معروف جا انداخته اند ازمنکر نهی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس