کد خبر 1368335
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
پیام تسلیت قالیباف درپی درگذشت آیت‌الله ترابی دامغانی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید محمود ترابی دامغانی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد پرهیزکار ابوالشهید آیت‌الله حاج سید محمود ترابی دامغانی، را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و مجاهد پرهیزکار ابوالشهید آیت‌الله حاج سید محمود ترابی دامغانی، موسس مدرسه علی بن موسی‌الرضا (ع) قم، عضو شورای حوزه‌های علمیه استان سمنان و امام‌جمعه پیشین دامغان موجب تاسف و تاثر گردید.

این روحانی با تقوا و وارسته از پیشگامان دوران نهضت اسلامی و یار صدیق امام و رهبری بودند که در سراسر عمر خویش مخلصانه به فراگیری و تبلیغ علوم الهی، تربیت طلاب، اعتلای شعائر اهل‌بیت علیهم السلام، خدمت به مردم شریف استان سمنان و انجام امور خیریه و عام‌المنفعه اهتمام داشتند.

خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس از حضور این عالم پارسا و استاد اخلاق در جبهه‌ها و نصایح سودمند و سخنان پرشور ایشان در محورهای عملیاتی فراموش ناشدنی می‌باشد و فرزند گرامی‌شان رزمنده شهید سید محمدعلی ترابی را نیز در همین دوران تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

اینجانب با تسلیت فقدان این روحانی جلیل‌القدر به حوزه‌های محترم علمیه و روحانیت معزز، مردم شریف استان سمنان و بویژه شهرستان دامغان، ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان که اینک در جوار فرزند شهیدش آرام گرفته رحمت واسعه و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    خدا بهشون صبر عطا کنه!!
  • علی مشهدی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    1 0
    روحش شاد. آیت الله ترابی فردی مردم دار و متواضع و با اخلاق در دامغان بود. ایشان شاگرد آیت الله خدایی دامغانی و سید مسیح شاهچراغی و از همدرسان مرحوم شیخ محمود عبدیایی و حجت الاسلام غلامعلی نعیم آبادی بودند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس