کد خبر 1370587
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
صهیونیست‌ها پرچم روسیه را لگدمال کردند+ویدئو

همزمان با تشدید تنش در روابط تل‌آویو و مسکو، خبرنگار شبکه «المیادین» با انتشار تصاویری خبر داد که صهیونیست‌ها پرچم روسیه را لگدمال کرده‌اند.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه «المیادین»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، با انتشار تصویری از لگدمال شدن پرچم روسیه در اراضی اشغالی خبر داد.

«خالد اسکیف» خبرنگار شبکه المیادین با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در شبکه توئیتر، نوشت: «عده‌ای از اسرائیلی‌ها در جریان جشن آتش مقدس، پرچم روسیه را در اسرائیل لگدمال کردند.»

هم زمان با تداوم درگیری‌ها میان اوکراین و روسیه، اختلافات میان مسکو و تل‌آویو نیز بالا گرفته و به تنش لفظی و احضار سفیر رسیده است.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، روز یکشنبه، در گفت‌وگو با شبکه ایتالیایی «مدیاست» در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل در حالی‌ که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین خود یک یهودی است، روسیه می‌گوید لازم به «نازی‌زدایی» اوکراین است، گفت که هیتلر نیز اصالت یهودی داشته است.

این اظهارات وزیر امور خارجه روسیه واکنش شدید مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت. «نفتالی بنت» نخست‌زیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این سخنان تصریح گفت: «اظهارات لاوروف درباره تبار و ریشه هیتلر، بسیار خطرناک است و بیانگر حقیقت نیست. این اظهارات دروغهایی است که هدف از آن، سرزنش یهود است.»

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز ضمن «خطرناک» توصیف کردن اظهارات لاوروف، اعلام کرد که «آناتولی ویکتوروف»، سفیر روسیه در تل‌آویو را برای یک گفت‌وگوی توضیحی و شفاف با معاون مسئول امور اوراسیا در وزارت خارجه اسرائیل، احضار و اظهارات لاوروف را محکوم کرده است.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم طی پستی در توئیتر اظهارات وزیر خارجه روسیه  را «شرم آور و نابخشودنی و یک خطای تاریخی وحشتناک» خواند و نوشت: «یهودیان در هولوکاست خود را نکشتند؛ متهم کردن خود یهودیان به یهودستیزی، پایین‌ترین سطح نژادپرستی علیه یهودیان است.»

تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و روسیه در حالی بر سر جنگ اوکراین افزایش یافته که لاپید چند روز پیش در پیامی در توئیتر ادعا کرد روسیه در حال ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین است. پس از این اتهام‌زنی بود که وزارت امور خارجه روسیه «الکس بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو را احضار کرد و اظهارات لاپید شدیداً مورد انتقاد قرار داد.

از طرف دیگر، منابع عبری اواخر فروردین‌ماه خبر داده بودند که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  در تماس تلفنی با «السکی رزنیکوف» همتای اوکراینی با ارسال تجهیزات محافظتی برای کی‌یف موافقت کرده است.

وزیر جنگ تل‌آویو به رزنیکوف اطلاع داد که تل‌آویو برای کی‌یف کلاه‌خود و جلیقه ضدگلوله ارسال خواهد کرد. گانتز گفته بود که این تجهیزات برای تیم‌های پزشکی و امدادگران ارسال خواهد شد.

در روزهای آغازین جنگ روسیه و اوکراین نیز «لیور خیاط» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، در اولین واکنش تل‌آویو به تحولات شرق اوکراین واکنش از اقدام روسیه در به رسمیت شناختن دو منطقه لوهانسک و دونتسک در شرق اوکراین، ابراز نگرانی کرده بود.

وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرده بود، نوشته بود: «اسرائیل از امنیت ارضی و حاکمیت اوکراین حمایت می‌کند و نگران اقدامات انجام شده در شرق این کشور است. اسرائیل خود را در نگرانی‌های جامعه بین‌الملل در خصوص گام‌های برداشته شده در شرق اوکراین و تشدید جدی اوضاع شریک می‌داند و برای یک راه‌حل دیپلماتیک که به آرامش منتهی شود، امیدوار است و در صورت درخواست، آماده کمک است.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سورنا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    33 24
    درود بر هیتلر بزرگ که یهودیان صهیونیزم نجس روس های جنایتکار استعمار گران کثیف آمریکایی انگلیسی و فرانسوی را لگد مال کرد
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      17 1
      نوکران فارسی‌زبان صهیونیستها هم 2 ماهه که دارن در فضای مجازی به روسیه فحاشی می‌کنن، چون می‌دونن این جنگ برای همیشه آمریکا و اسرائیل و همه اربابانشون رو به فاضلاب تاریخ می‌فرسته
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      26 3
      حالا خیلی راحت تر میشه دلیل حمایت های بسیار زیاد سرمایه های اسرائیل در ایران از دلقک معتاد یهودی اوکراینی و فحاشی آنها به روسیه و مخصوصاً پوتین را فهمید
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 1
      آقا سورنا چی میگی، خودت متوجه شدی؟ در ضمن هیتلر اونی نبود که شما میگی، یه کم در مورد ژنرال‌ها و لشکر یهودی هیتلر مطالعه کن
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      5 5
      روز قیامت جلوی خدا هم میتونی بگی درود بر هیتلر بزرگ که خون چند ده میلیون انسان را تباه کرد؟
    • AU ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 1
      این دوست عزیز به شکل نامحسوس تبلیع کرد که هیتلر بهودیان را می‌کشت.
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 3
      آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
    • محمد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      1 1
      دمشون گرم حال كردم بايد روي پرچم كثيف روسيه نجاست ريخته ميشد لگد مال كردن كه چيزي نيست
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    40 1
    پوتین جوون! حالا دیدی نتیجه‌ی لی‌لی به لالای نتانیاهو گذاشتن رو؟!!!!.......
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      4 0
      دقیقا" .. روس ها به خاطر خوش خدمتی به اسرائیل و جلب رضایت صهیونیست ها خیلی تلاش کردند ایران رو از سوریه بیرون کنند نقش ایران در سوریه رو تضعیف کنند .. بقولی ایران رو که بازو یگر اصلی نجات سوریه بود کنار بگذارند و به تنهایی مشغول بهره برداری از منافع پس از جنگ در سوریه باشند و هم به اسرائیل خوش خدمتی کرده باشند ،. که خدا رو شکر با جنگ اوکراین ورق به سود ما ایرانیان برگشت هم در سوریه و هم در منطقه .. شرایط امروز جهانی به سود ما ایرانیان و اینم پاسخ جوهودها به روس ها لوذگد مال کردن پرچم روسیه بی حرمتی به ملت روسیه و جناب پوتین !!! امیدوارم روس ها از این وقایع درس بگیرند .. در ضمن من غرب گرا ، غربگدا نیستم ، کشورهای غربی رو به شدت دشمن ایران و میهنم میدانم ولی روی ها رو هم هرگز دوست ایران و میهنم ندیدیم ...
    • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      شما هم ببین لی لی به لالایی آمریکا جون گذاشتن و بیاده نظام نتان یابو شدن را اگه راست میگی!!!
    • جهودشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      درسته که آمریکا در دست یهودیان است ولی پوتین نیز دستش تا آرنج در کاسه یهودیان است. این نتانیاهو رابطه مستقیم با خباد لوباویچها داره و نتانیاهو از قدیم رهبرشون مناخم مندل اشنیرسون رو میشناخته و در اصل اشنیرسون بود که نتانیاهو را با خاندان روتشیلد آشنا کرد و نتانیاهو در جوانی در نیویورک برای روتشیلدها کار میکرده و درس هم میخوانده. اینها همش بازی همانگ یهود برای تحقق وعده‌های آخر زمانی‌اش است و همش تئاتر و نمایشنامه است. پوتین از همه مارصفت‌تر است و نباید پوتین را دست کم گرفت. اینها بازی بسیار تاکتیکی و مرموزی هستش
  • US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    44 15
    حق روسیه است کمتر چاپلوسی این اسرائیل رو بکنن روس ها از کشورهای منفور دنیا هستن که هیچ کشوریی انها رو دوست ندارد
    • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      4 6
      ولی من دختراشونو دوس دارم
    • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      بله اگر آمریکا و نوکرهاش دوست داشتنی هستند نتیجه میگیریم روسیه دوست داشتنی نیست!!! عجب استدلال خفنی!!!
  • رضا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    36 25
    بعيد ميدونم ارباب به روى خودش بياره ! مخصوصاً الآن كه در اوكراين دو قلو زائيده ! بى پدر فقط مقابل ايران شيره اما در برابر صهيونيست ها از روباه كمتره !
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      ما ایرانیان ارباب نداریم عزیزم ، چهل سال جنگ و سخت ترین تحریم‌ها رو تجربه کردیم و همچنان هم .... که ارباب نداشته باشیم ، نه شرقی نه غربی ، فقط ایران ،، غربی ها بدون شک دشمن ما ایرانیان هستند و روس ها هم اگر در ردیف دشمنان ما نباشند دوست ما هم نبودن .. ولی شرایط امروز جهان به سود ما ایرانیان رقم خورده ایران باید نهایت استفاده رو از شرایط کنونی جهان بکند
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      رضی البهلوی2 تویی؟ ترسیدی ارباب از آمریکا دیبت بکنه؟!! شاید هم از تیرانا هستی؟ راستشو بگو به کسی نمیگم، اووکی
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 0
      از رو نمیرید شما عمله های کدخدا
  • DE ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    18 0
    دکتر زیبا کلام در این مراسم شرکت نداشتند .
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    38 2
    بن سلمان ارباب جدید پانترک ها
  • سعید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    4 0
    ما که دشمن یهودیان باید باشیم چرا از اوکراین حمایت می‌کنیم آخه این زلنسکی چیه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 4
    اسرائیل بهترین پدافند دنیا دارد باید به اکراین بدهد تا روسیه را شکست دهد
  • احد IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    18 7
    حقیقت دروغ بودن هلوکاست مشخص شد ، هیتلر خودش یهودی بود .
  • نیما IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    7 1
    رژیمی که خود چه در زمان نازیسم در آلمان نازی از نازی ها حمایت کرد مخصوصا شخص اسحاق شامیر کسی بور که با نازی ها در آلمان همکاری داشت و حای ارتش نازی آلمان هم افسر یهودی داشته در واقع سیاست رسمی دولت آلمان نازی اخراج یهودیان از اروپا به فلسطین بود نه قتل عام آنها درواقع وجود افسران یهودی در آلمان نازی خود گواهی بر دروغ بودن هلوکاست است و جالب است در کشورهای مدعی آزادی بیان توهین به پیامبر رحمت ازادی بیان اعلام شده و تکذیب کردن هلوکاست جرم
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      دروغ هلوکاست از حدود دهه 60 میلادی برای مظلوم نمایی و دوشیدن آلمانی ها مد شد و قبل از اون حرفی در این باره زده نشده. بماند که بعد حدود 80 سال از جنگ جهانی و زاد و ولد زیاد در یهود جمعیت شان به 10 میلیون نفر در جهان نمیرسه چطور 80 سال قبل 7 میلیونشون کشته شده؟!!!!
  • علیرضا IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    18 2
    هیتلر یهودی بود . فقط یهود می تواند خون ریز میلیونی باشد . یهودی چند صد پیامبر از خودشان را کشتند
    • محمد IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 7
      بهونه ات اینقدر مفته که ارزش بحث نداره
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 5
      اگر یهودی بود الان مثل یهودی های نجس دیگه بتش کرده بودن
  • آرش کمانگیر IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    16 6
    به نام خدا . سلام . امیدوارم روسیه در سیاست خود در ارتباط با صهیونیستها تجدید نظر کند و به طور خیلی جدی در سوریه به حمایت از جبهه مقاومت بپردازد که بهترین نمود آن فعال کردن موشکهای اس-300 و اس-400 موجود در سوریه علیه هواپیماهای رژیم صهیونیستی است که هر چند وقت یکبار با استفاده از بلندیهای جولان به شلیک موشکهای دور ایستا و بمبهای هواسر نقطه زن به مواضع نیروهای جبهه مقاومت و مستشاران دلاور ایرانی میپردازد .
  • علی موحد IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    3 0
    نوش جون پوتین که در سوریه با صهونیزم همکاری میکرد هر چقدر این قبیل کلیپها پخش بشه بهتره باید این تنش رو تقویت کرد
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 1
    شمارش معکوس برای پایان پوتین واسرائیل هرچه ب سرمردم ایران آوردید چوب بی صدای خدا داره بکار میوفته صبرخدا زیاده ولی وقتی تمام شد بشینید نگاه کنید کائنات سیاره نپتون کد1100238
  • محمود IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام.بنظرم روسیه در مورد جنگ اوکراین محاسبات درستی نداشت،اولا،اروپا و امریکا .روسیه را به زمین اوکراین کشاندن،و وادار به دادن هزینه کردن،و مشکلات اقتصادی و سیاسی به روسیه تحمیل کردند،ثانیا،روسیه چشم خودش را در بمباران نیروهای ایران بست تا اسرائیل بمباران کند،ثالثا باید ،سیاستمدار کهنهکاریست،و از روز اول ورودش به کاخ سفید قصد به چالش کشاندن روسیه و چنین را داشت،چین متوجه شد،ولی روسیه با غرور پوتین به چاه رفت،
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    تازه پرده از چهره کریه شان کنار زده شده . یکی گفت یهودی ها روسی تبار مقیم اسرائیل چه وضعیتی دارند . جواب شنید . این سرزمین صهیونیست های مهاجر هست . دیکر وابستگی با سرزمین مادری ندارند . یک اصل پذیرفته شده است
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط اونجا که گفته " اسرائیل برای یک راه حل دیپلماتیک که به آرامش منتهی شود امیوار است"
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    2 2
    درود بر ولادیمیر پوتین قهرمان بزرگ روسیه
  • SMAH1 IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    5 0
    وَمَكَروا وَ مَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
  • محمد IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 0
    تنها راه نجات پوتین پیوستن به مقاومت است
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 1
    موضوع بسیار مهمی رو مطرح کردن که باید با کار رسانه ای قوی این موضوع رو تداوم و عمق بخشید باید تو افکار عمومی هیتلر بعناون یک یهودی مطرح بشه
  • نظر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 1
    خبیث ترین موجودات یهودیان هستند خیانتکار و دشمن خدا و تمام انبیاء الهی به یهودی ها رحم نباید کرد در تاریخ ایران هم کشتار ایرانیان باستان به دست یهود گواه این سخن است کوروش چرا به یهود رحم کرد سوالی است که به آسانی نتوان پاسخ داد
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    مگه لاوروف نگفت زلنسکی یک یهودی ضد یهوده مث هیتلر ؟ خب چرا اینا پرچم اوکراین گرفتن؟!
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 1
    لطفا اینقدراسم این هیتلر را نیارین که حال آدم بهم میخوره!!!
  • ش. AE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    این مسخره ها یک معبد دارن در شهر کوچک واومن اوکراین هر سال کلی زیارت میکنن برای همین سنگ اوکراین به سینه میزنن این در واقع مدافعان حرم اوکراین هستند اما این کجا و آن کجا
  • ریاتن IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    2 0
    کمی به مستند سازی شبکه های یهودی دنیا برعلیه هیتلر مثل بی بی سی بندازید و حجم هیتلر زدایی رو ببینید...هیتلر اگه یهودی کشت در عوض اونا هم آلمانی نازی میکشتن در جنگ جهانی ...جنگ همینه...اما به سخنان هیتلر اگه گوش بده کسی متوجه میشه اونقدرام بیراه نمیگفت...چون هیتلر به فتنه سازی یهود در آلمان و اروپا آگاه بود و جنگ به این خاطر اتفاق افتاد....کل دنیا هم پشت جبهه یهود در اومدن و یه ۷۰میلیون کشته. اتفاق افتاد...
  • علیرضافرزنددشتستان IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 0
    خیلی جدی نگیرید، روسها عصبانی هستند یه چیزی گفتند....... در زمینه رنگ عوض کردن دست کمی از بوقلمون هزار رنگ منطقه جناب «رجب مغول عردوغان» ندارند، چند وقت دیگه روابطشون عادی میشه
  • !! IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    آقای روسیه ! اسرائیل پلید را بهتر بشناس و از آن فاصله بگیر !!
  • امیر بزرگ IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    به فکر نون باش که خربزه ابست ننه.جان.مرم بدبخت ایران هم دست کمی آز.اکراین ندارن بااین .همه گرانی شما کرایه خانه راببینید باپول پیش وه نیروی کار ببین بااین همه نیروی کار افغانی ارزش پول ببین دربرابر عراق .وسوریه وافغانستان جنگ.زده بهترین غزاهایمان وه می‌وهایمان.وه بهترین پسته وه خرامای.کشور نوش جان کوفت خارجی‌ها میشه .روزبه.روز به خانهای بالای ۴۰ سال واقایان ۴۰ سال اضافه میشه. روز به روز معتاد کوفت زهرمار بیشتر میشه.بازم بگم .دیگه چکار داری بار‌وسیله اکراین
  • ناصر IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس