کد خبر 1371555
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: دوستی در توییتر نوشته "ما با جماعتی روبرو هستیم که هنوز فرق مهدی طائب با حسین طائب را نمی‌دانند. اما چند ساعت در کلاب هوس در این مورد ویس مهدی طائب به اسم حسین طائب صحبت می‌کنند" و دیگری پاسخ داده "وقتی مهدی طائب فرق میثم نیلی رو با مقداد نیلی نمیدونه، حرجی بر جماعتی که فرق مهدی طائب و حسین طائب رو ندونن هم نیست".

چرا باید استاد محترم، آقای مهدی طائب، حرف هایی بی سند، خلاف واقع و ناروا را علیه فلان فعال یا مجموعه سیاسی درون جبهه انقلاب بگوید؟ این سخنان نادرست که در یک جمع کوچک بیان شده، با چه انگیزه ای و از سوی چه کسانی در فضای مجازی توزیع و ضریب داده می شود؟! که برخی افراد دارای دغدغه هم برای پاسخ دادن و اعتراض کردن، احساس مسئولیت کنند؟

چرا باید وقت محدود و فرصت مغتنم نیروهای انقلابی، به جای تمرکز روی اولویت های انقلاب و تحرکات جبهه دشمن، صرف خراشیدن و بر چسب زدن به همدیگر شود؟ آیا تکرار این خطاها، و ضریب یافتن آنها در فضای مجازی، اتفاقی عادی است؟

کاش اولا مراقب باشم سوء ظن و مجادله و اختلاف را به درون جبهه انقلاب نکشانیم، ثانیا با کیفیت و کمیت واکنش، اجازه ندهیم مجادله ضریب پیدا کند، تبدیل به دومینو شود و به ماندن کدورت ها در درون جبهه انقلاب بینجامد.

می گویند چند نفر داشتند نماز می خواندند. یکی از آن میان، لابه لای نمازش، حرف هایی غیر از اذکار نماز گفت. دومی، رو به اولی کرد و گفت نمازت باطل شد! سومی رو به دومی کرد و گفت تو هم حرف زدی و نمازت باطل شد! چهارمی گفت خوبه که من حرف نزدم و نمازم باطل نشد!

واقعا با ادامه دلخوری های گذشته، یا اولویت دادن به مسائل فرعی و مشغول کردن خود یا دیگران ، جایی برای اقامه جهاد تبیین و مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن باقی می ماند؟! آیا جهاد، جبهه نمی خواهد؟ و جبهه بدون الفت، حسن ظن، همدلی و هم افزایی، و اصلی- فرعی کردن مسائل محقق می شود؟!

هیچ کدام ما حق نداریم کمترین مجال و امکانی برای تسهیل نقشه دشمن در زمینه اختلاف افکنی فراهم کنیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    7 9
    مسخره کردی خودتو
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      4 0
      اصلاح طلب کردی خودت را ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      اونی مسخره میکنه منافقین را عنترنشنال هست که هر چند وقت یکبار یک چیزی دهن شما میگزاره تا با قرقره اون توسط امثال شما عقده شکستهای خفت بار و میلیارد دلاری که از ما خورده را به خیال خودش جبران کنه و .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس