کد خبر 1372566
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: انتشار "نامه ای برای ناکامی دشمنان"، از سوی برادر ارجمند جناب آقای میثم نیلی، ارادت نیروهای انقلابی به این برادر سختکوش و غیرتمند را دو چندان می کند و کارگاه عملی برای درس تقوا و بصیرت است.

او در طول چند ماه اخیر، آماج حملات رسانه ای شبکه نفاق و ضد انقلاب بوده و با این همه، خود را درگیر حاشیه سازی ها یا  فرصت سوزی و غفلت از اولویت ها نکرده است؛ چه این که به آیت شریفه الهی باور دارد "إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا ۗ  إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍ. همانا خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند، دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد".

از طرف دیگر، باید از استاد محترم، جناب آقای مهدی طائب به خاطر نگاه مومنانه، شجاعت در عذرخواهی و اصلاح اظهارات نادرست، و ناکام گذاشتن دشمنان قدردانی و تشکر کرد. 

پاسداشت نعمت انقلاب  و مفقیت های جبهه انقلابی به ویژه در دو سال اخیر، به همدلی مومنانه، و پرهیز از رویکردهایی است که معبر و منفذ برای شیاطین باز می‌کند. امیر مومنان علی علیه السلام در خطبه قاصعه (خطبه 192 نهج‌البلاغه)، ضمن آسیب شناسی و تحلیل علل پیروزی و شکست امت‌ ها فرمودند:

«بندگان خدا حذر کنید از اینکه دشمن خدا (شیطان)، بیماری خود را به شما سرایت دهد و با خواندن خویش، شما را منحرف سازد و لشگر سواره و پیاده خویش را علیه شما بسیج کند... پس با شدت و جدیت تمام با او مبارزه کنید که به خدا سوگند او بر اصل شما فخر فروخت و به هویت انسانی شما اهانت کرد. سر راه شما را گرفت و لشکر وی همه جا در پی شکار شما بودند و بند بند انگشتان شما را می‌زدند.

 با هیچ ترفندی نمی‌توانید جلوی حمله آنان را بگیرید و با هیچ اراده‌ای نمی‌توانید از خود دفاع کنید در حالی که در منطقه ضعف و در حلقه تنگنا و جولانگاه بلا گرفتار هستید. پس، خاموش کنید آن آتش‌های عصبیت و کینه‌های جاهلی را که در دل‌های شما پنهان است. که همانا این حمیِت در انسان مسلمان، از رخنه‌گاه‌های شیطان است...

 عصبیت، یا از سر جهل است و یا به خاطر سفاهت... پس اگر ناچار از عصبیت هستید، تعصب شما برای اخلاق نیکو و رفتار پسندیده باشد... بپرهیزید از عذاب‌هایی که به خاطر سوء‌رفتار بر امت‌های پیشین نازل شد...

 و چون در حالات نیک و بد آنها اندیشیدید، ملازم اموری باشید که عزت را برای آنها به همراه آورد، و دشمنان‌شان را دور ساخت و عافیت و آسایش را بر آنها گستراند و رشته کرامت را به آنها رساند؛

 و آن امور عبارت است از: اجتناب از تفرقه و التزام به الفت، و اصرار و توصیه یکدیگر بر این امور. و بپرهیزید از هر چیزی که ستون فقرات آنها را در هم شکست و قدرت‌شان را سست کرد: کینه‌های درونی، و بدخواهی و پشت به هم کردن، و دست از یاری هم برداشتن».

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّة المَعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 2
    خيلي جالبه! يكي مثل طائب يك حرف رو بدون سند ميزنه بعد عذرخواهي مي كنه. اون نفري هم كه بهش تهمت زده شده اول شكايت مي نه بعد بي خيال ميشه بعد از نظر شما اين ميشه درس مومنان به انقلاب؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس