کد خبر 1373063
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
یوسفی: ماندن گل‌محمدی وضعیت پرسپولیس را بدتر می‌کند/تمیروف به جای فوتبال سراغ دو ماراتن برود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تصمیم‌گیری‌های گل‌محمدی گفت: چیدمان پرسپولیس و عملکرد فنی این تیم ثابت کرده ادامه حضور گل‌محمدی شرایط پرسپولیس را از این هم بدتر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رحیم یوسفی با انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: چیدمان اولیه پرسپولیس نشان می دهد ما توان قهرمانی در لیگ را نداریم. یک مربی متوسط هم بعد از یک بازی متوجه می شود تمیروف توانایی فنی ندارد اما نمی دانم چرا کادرفنی پرسپولیس بعد از ۷ بازی هنوز متوجه این مساله نشده و این موضوع مشکوک است.

وی ادامه داد: حضور تمیروف شیوه بازی پرسپولیس را خراب کرده و سایر بازیکنان هم شیوه فوتبال او درک نمی‌کنند. گل محمدی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و پرسپولیس را دارد چرا او نباید توانایی ترکیب چیدن داشته باشد؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به اعتقاد من در استفاده از تمیروف موضوع خاصی وجود دارد اگر نه این مهاجم بیشتر برای دو ماراتن مناسب است تا فوتبال. امیدوارم آن چیزی که در ذهن من وجود دارد صحت نداشته باشد.

یوسفی اظهار داشت: متاسفم که امروز هواداران ما باید چشم به بازی استقلال داشته باشند تا شاید آنها نتیجه نگیرند و ما بتوانیم فاصله را کم کنیم البته اگر آنها تا پایان لیگ هم ببازند ما هم توان بردن حریفان خود را با این شیوه بازی نداریم. تنها را نجات پرسپولیس در شرایط فعلی چیدمان درست ترکیب اصلی است.

وی ادامه داد: کادرفنی ادعای بهترین بودن دارد و انصافا هم بهترین تیم آسیا را هم در اختیار دارد اما استعفاهای فراوان باعث ایجاد حاشیه در تیم شده است. گل محمدی با قراردادی سنگین به پرسپولیس آمده و در حال حاضر هم به دنبال برنامه ریزی است تا مشکلات را به گردن دیگری بیندازد و بتواند در پرسپولیس بماند. امیدوارم مدیران باشگاه به رفتارهای حاشیه ایی ورود کنند و مانع ضربه خوردن پرسپولیس شوند.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه مربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس را اشتباه دانست و تصریح کرد: ادامه حضور این کادرفنی فقط به پرسپولیس آسیب بیشتری می زند و شرایط را خراب تر می کند. مربی‌هایی بسیار توانایی هستند که می توانستند با هزینه کمتر تیم قدرتمند تری را روانه مسابقات کنند.

یوسفی ادامه داد: حضور پیشکسوتان در باشگاه می تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند اما متاسفانه مدیران باشگاه به جای استفاده از ما سراغ استقلالی ها رفتند و از  آنها در بخش های مختلف باشگاه استفاده می کنند. 
 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    14 1
    یحیی باید بره والسلام تیم رو میبره توحاشیه با اعتراضا وبهانه
  • فرهاد IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    14 8
    اززمانی که بابا مسعودرفت یتیم شدیم
  • حمیداحمدی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    9 4
    علی دایی باید بیاد، این کادر بدردنمیخوره
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 9
    کمتر چرندیات بگو
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    یادش بخیر یحیی چجوری اومد یادتونه از مشهد با سلام و صلوات آوردینش پرسپولیس یادتونه مربی با اخلاق لیگ بود چی شد که حالا تفش کردید و میگید باید بره
  • TR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 3
    قهرمانی های لنگ رو مربی بدست نمی آورد دولت روحانی قهرمانی رو به لنگ می داد
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    7 1
    حرف حق رو زدی
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 8
    دست یحیی بی نمکه.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    با کمال تاسف به نظر می رسه رفتار های اخیر یحیی یه جورایی آدرس عوض دادنه و میخواد با این مدل حرکات بی معنی موضوع رفتنش به سپاهان رو تحت الشعاع قرار بده و إلا معنی نداره وقتی تیمت خوب بازی نکرده آخر بازی بیای تو زمین و داد و بیداد راه بیندازی و همه چی رو گردن داور بخاطر نگرفتن دو دقیقه وقت اضافه بیندازی . اصلا گیریم همه ایران بسیج شدن تا استقلال رو قهرمان کنن. این چه ربطی به بد بازی کردن تیم و چیدمان های غلط داره ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس